Gå til innhold

Ramla på en snurr!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe..

 

Vi skulle bare på en liten konsert i går vi, hadde barnevakt med ferie, enden på visa ble byen og masse whisky! Offf. Kjenner det nå gitt;)

 

Dreiv og drakk lettøl og syns selv jeg var såå lur, men det hjelper jo ikke akkurat når man bøtter nedpå sprit!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen var det ikke gøy?! :D

 

Syns det er de spontane byturene som er morsomst. Som den gangen samboer og jeg gikk på bar for etter kino for å prøve drikke Margaritas, fordi vi nettopp hadde sett Pierce Brosnan drikke det i Matador. Hihi. Lurte på om det var så godt som det så ut som, og det var det jo :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...