FuriLaks Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hehe.. Vi skulle bare på en liten konsert i går vi, hadde barnevakt med ferie, enden på visa ble byen og masse whisky! Offf. Kjenner det nå gitt;) Dreiv og drakk lettøl og syns selv jeg var såå lur, men det hjelper jo ikke akkurat når man bøtter nedpå sprit!
Anne-B. Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jammen var det ikke gøy?! Syns det er de spontane byturene som er morsomst. Som den gangen samboer og jeg gikk på bar for etter kino for å prøve drikke Margaritas, fordi vi nettopp hadde sett Pierce Brosnan drikke det i Matador. Hihi. Lurte på om det var så godt som det så ut som, og det var det jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå