Mamma jei Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Det var akkurat som i det sædcellen kom seg inn i egget poppet kvisene ut i hele trynet mitt og på ryggen! Nå er det 4 mnd siden jeg fødte, men kvisene har ikke forsvunnet. Det ble bare verre når jeg begynte på cerazette... Skal bytte til p-stav nå, se om det hjelper. Har prøvd Proactive Solution (så jævlig dyrt!), men det hjalp ikke. Frustrert jeg nå! Føler meg som en pubis! Hjelp!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Høres akkurat ut som meg i mitt siste svangerskap og ikke ble det bedre etter ammeperioden var over. Min redning var Tetralysal på resept fra legen.
Mamma jei Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Kan du ta Tetralysal når du ammer da?
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Nei. Ikke så mye man kan få av legen for det så lenge man ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå