Gå til innhold

Så j..... kvisete! Noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var akkurat som i det sædcellen kom seg inn i egget poppet kvisene ut i hele trynet mitt og på ryggen! Nå er det 4 mnd siden jeg fødte, men kvisene har ikke forsvunnet. Det ble bare verre når jeg begynte på cerazette... Skal bytte til p-stav nå, se om det hjelper. Har prøvd Proactive Solution (så jævlig dyrt!), men det hjalp ikke.

 

Frustrert jeg nå! Føler meg som en pubis!

 

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres akkurat ut som meg i mitt siste svangerskap og ikke ble det bedre etter ammeperioden var over. Min redning var Tetralysal på resept fra legen.

Skrevet

basiron fås på apoteket verdt et forsøk.

Skrevet

Kan du ta Tetralysal når du ammer da?

 

Skrevet

Nei. Ikke så mye man kan få av legen for det så lenge man ammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...