Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 *Han sover leeeeeeenge hver gang han har mulighet.... *Aldri han som tar initiativet til å finne på noe.... *Tar ikke ansvar for noe som helst som handling, gjøre avtaler etc.... *Jeg må minne han på ALT!! Alt fra ar han må ringe dit og dit til at han må huske på å bestille seg frisørtime :-S *Rydder aldri om jeg ikke ber han om det 13 ganger.... *Bruker frasene "jeg gjør det senere" veldig ofte.... Å, jeg begynner å bli temmelig lei!!!!
Kondis som en murstein Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Ja, her sover samber enda... Han går nå på 3. uka med ferie og vi har ikke gjort annet enn å slappe av. Så jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor han må sove så inn i granskauen lenge!! Jeg har gitt opp å mase på ham, men kjenner jeg begynner å bli ganske sur her jeg sitter, hehe... Også sier han når han kommer ned; "hvorfor vekte du meg ikke?" Blæ!!! Nei, du er ikke alene HI...
Milletrille Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Til HI: Og hvorfor er du sammen med han? Kansje du kan ramse opp de gode sidene også? eller så kan det vel være verdt å ta en avorsprat....
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Ja, du kan så si.... Han har selvfølgelig gode sider også, men noen ganger er de dårlige sidene altfor dominerende! Har prøvd å ta det opp flere ganger, og da ender det som regel i krangel. Og han er en forferdelig krangler; han er en slik som mer eller mindre holder kjeft under en krangel og kommer bare med teite småord (akkurat som om han totalt ignorerer meg).... Har vært sammen i 10 år og kan ikke se for meg selv alene med lillen! Jeg er altfor feig til det!!!!!! Så da får jeg jo bare skylde meg selv!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Du er ikke alene, HI! Min er en "slask". Blir regelrett flau av han noen ganger! Han kan ligge på sofaen når vi er borte på besøk og ikke reise seg når flere skal sitte. Han kan være så oppslukt av tv`n at han ikke hører/enser besøkende komme og gå. Han er en sånn type som spiser pølser i barnebursdag selvom det er "voksenmat" der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå