Gå til innhold

Dere som har barn på ca. 20 mnd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva leker de med? Tenkte å gå til innkjøp av litt nye leker. Men hva fenger mest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baller, bøker m lyd, tre pussel

Skrevet

Gutt eller jente du har? Jenta vår elsker dukken sin og dukkevogna. Ellers er hun glad i fisherprice bondegården og huset. Bøtte og spade, sile, huske, sandkasse, tre hjulssykkel...

Skrevet

vår gutt har sett oss voksne hogge ved så han liker best å leke med pinner.. he he men ellers er han veldig glad i biler og TRAKTORER, dyr, putte kasser(har nett skjønt det), tre pusle spill, sånn gynge som de har på ikea, sandkasse leker... ja... har nett kjøpt sånn tog bane med tog og det er nå litt gøy men han skjønner det ikke helt

Skrevet

Vi kjøpte togbane på Ikea i helgen, og det var populært ja! Han vræler i sinne og fortvilelse når toget sporer av eller når han ikke får satt sammen togene igjen hehe Mye å lære og veldig spennende. Ellers er det gøy å sparke fotball og leke med bil.

Skrevet

ALT som blinker og lager lyder når man trykker knapper.

 

Han har også en god del biler, men de MÅ blinke eller kjøre av seg selv,om man presser en knapp..

 

 

Skrevet

Bil, tatoooooooor (dvs traktor på babyspråk), togbane og böker er i skuddet her. Eller jynges det på jyngehesten og kjöres rundt på bobbycaren.

Skrevet

Lego begynner å bli poppis her : )

 

Ellers liker hun å farge/tegne, se i bøker, kaste ball, herje i det lille svømmebassenget sitt. Og kan sitte ufattelig lenge om sette sammen spenner på feks hjelm, sekk ol ; )

Skrevet

Har jente på21 mnd, og hun elsker biler , traktorer o.l. Både store og små. Heldigvis har hun en storebror en fetter ....

Ellers er det bøker , ball og begynner å leke med duplo og LittlePeople fra Fiscer Price.

Driver Formel1-kjøring med dukkevogn både ute og inne. Dukkene har ikke et eneste plagg på, de river hun bare av. :o)

 

Skrevet

Jenta mi er snart to år og her er det baller, steiner, dukker og bamser som slår an. Også bøker, "sparegris" fra Fisherprice, puttekasse og puslespill. Også te-servise. Hun har te-slaberas med dukkene og bamsene sine rundt det lille bordet sitt :-)

Skrevet

Lillegutt elsker biler! Hele dagen biler! Og å lage lyder med ting. Kjøpte sett med instrumenter (tromme,triangel, div ting å riste på etc) nå rett før helga og han er helt vill etter de! Ellers går det i Fisher Price Huset og stolen og en politibil som han sitter på og fyker rundt her... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...