"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hva leker de med? Tenkte å gå til innkjøp av litt nye leker. Men hva fenger mest?
Mille** Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Gutt eller jente du har? Jenta vår elsker dukken sin og dukkevogna. Ellers er hun glad i fisherprice bondegården og huset. Bøtte og spade, sile, huske, sandkasse, tre hjulssykkel...
bee* Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 vår gutt har sett oss voksne hogge ved så han liker best å leke med pinner.. he he men ellers er han veldig glad i biler og TRAKTORER, dyr, putte kasser(har nett skjønt det), tre pusle spill, sånn gynge som de har på ikea, sandkasse leker... ja... har nett kjøpt sånn tog bane med tog og det er nå litt gøy men han skjønner det ikke helt
SassyMom Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Vi kjøpte togbane på Ikea i helgen, og det var populært ja! Han vræler i sinne og fortvilelse når toget sporer av eller når han ikke får satt sammen togene igjen hehe Mye å lære og veldig spennende. Ellers er det gøy å sparke fotball og leke med bil.
Northernlights Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 ALT som blinker og lager lyder når man trykker knapper. Han har også en god del biler, men de MÅ blinke eller kjøre av seg selv,om man presser en knapp..
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Bil, tatoooooooor (dvs traktor på babyspråk), togbane og böker er i skuddet her. Eller jynges det på jyngehesten og kjöres rundt på bobbycaren.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Lego begynner å bli poppis her : ) Ellers liker hun å farge/tegne, se i bøker, kaste ball, herje i det lille svømmebassenget sitt. Og kan sitte ufattelig lenge om sette sammen spenner på feks hjelm, sekk ol ; )
RajaPia Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 Har jente på21 mnd, og hun elsker biler , traktorer o.l. Både store og små. Heldigvis har hun en storebror en fetter .... Ellers er det bøker , ball og begynner å leke med duplo og LittlePeople fra Fiscer Price. Driver Formel1-kjøring med dukkevogn både ute og inne. Dukkene har ikke et eneste plagg på, de river hun bare av. )
M by M Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Jenta mi er snart to år og her er det baller, steiner, dukker og bamser som slår an. Også bøker, "sparegris" fra Fisherprice, puttekasse og puslespill. Også te-servise. Hun har te-slaberas med dukkene og bamsene sine rundt det lille bordet sitt :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Lillegutt elsker biler! Hele dagen biler! Og å lage lyder med ting. Kjøpte sett med instrumenter (tromme,triangel, div ting å riste på etc) nå rett før helga og han er helt vill etter de! Ellers går det i Fisher Price Huset og stolen og en politibil som han sitter på og fyker rundt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå