Sentralstøvsugeren Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 CT viste det hos meg. Noen som vet hva det vil si??????
ape Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Atherosklerose.- Karene blir "trangere" . Du kan jo se på lommelegen eller andre slike sider for å lese om det. Atherosklerose er noe alle får i midre eller større grad etterhvert som man blir eldre.
Sentralstøvsugeren Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Eldre - er man betegnet som det når man er 33? Er det vanlig da?
ape Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Sa ikke legen noe til deg? Jeg kan ikke så mye om dette, er ingen ekspert.
Sentralstøvsugeren Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Han sa bare at jeg ikke trengte å bry meg om det, men "hallo" - "du har forkalkninger i hjernen, men du trenger ikke bry deg om det...." Klart jeg blir nervøs....
ape Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Hvis det er snakk om små mengder er det ikke farlig. Det er ganske normalt. Du kan f.eks google på atherosklerose? Eller ringe legen for å få litt mer info? Ikke noe særlig å gå rundt å være bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå