Gå til innhold

det er idag foreldrepengene skal komme er det ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener at de skulle komme samme dag som sykepengene eller er det jeg som tar feil.......

Må kjøpe inn ting til bryllups"festen" og sambo fikk jo ikke lønn dene mnd(ikke opparbeidet feriepenger.), så sitter veldig å venter på dem.

Ikke hadde jeg opparbeidet meg noe spesielt med feriepenger heller og de får jeg ikke før neste mnd og fikk baksmell på skatten i år :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grunnen til at jeg spør er at det er bare andre mnd jeg får foreldrepenger og husker ikke helt sikkert om det var 25 jeg fikk de sist mnd.

Skrevet

Hvis foreldrepengene dine utbetales av nav, er det lite vits i å spørre her inne uten å si hvor i landet du bor. Utbetalingsdatoene for foreldrepengene settes nemlig av hvert enkelt nav-kontor, og kan variere en del fra kontor til kontor. Barnetrygda derimot, kommer på samme dato over hele landet - oversikten ligger på www.nav.no.

Skrevet

Jeg bor i oslo. Men trodde at de hadde en fast utbetalingsdato jeg.

Jeg vet når barnetrygden betales ut men den sette jeg av til dattern min og bruker ikke på andre ting hvis jeg ikke må. Desutten kommer den ikke i tide samme hva....

Skrevet

Når jeg fikk foreldrepenger kom de mellom 22. og 29. hver mnd. Ikke vet jeg hvorfor, kanskje det var pga helg og sånne ting, men den kom aldri på samme dato følte jeg! Bare den kom i slutten av mnd var jeg fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...