Turid Laila Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Har siden i går morges hatt veldig vondt nederst i magen. Akkurat som at man er støl x3. Smerten er stort sett konstant og det gjør ekstra vondt når han sparker meg i nederste del av magen. Når det kommer kynnere samtidig så får jeg ikke rørt meg, om jeg står, ja da må jeg bli stående, sitter jeg er jeg pent nødt til å sitte til det gir seg. Er skikkelig vondt. Andre som har hatt det sånn, eller vet hvorfor jeg har så vondt? Er 39+4 i dag. Og at dagen har begynt med maserier gjør jo ikke saken noe bedre da. Har ringt føden så mange ganger, og har ikke så vondt at jeg tror det kan være noe ordentlige rier heller, så har lyst å vente med å ringe. Om det er noen her som kanskje vet hva det er da
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Høres ut som det jeg hadde i går vet du og da ble det bomtur på føden...sett deg ned og slapp av og pust rolig...se om det gir seg...gjør det ikke det, så ring føden;) Vi skal ikke bekymre oss for å ringe føden i hytt og pine, det er jo derfor de er der...de jobber for oss;) Lykke til! Hold oss oppdatert!
Turid Laila Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Joda vet det, og de er veldig hyggelige der. Men sist jeg trodde jeg hadde ordentlige rier fikk jeg beskjed om å vente med å ringe til jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å snakke mens de holdt på. Og så ille er det jo ikke ennå da. Jaja får vaske litt, kanskje det tar seg opp. Får bevege meg i mellomrommene, hihi...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Hm...ja det er vel forskjellig praksis på forskjellige steder...jeg fikk beskjed om å komme inn selv om jeg klarte å snakke...var selvsagt andpusten og stemmen brast litt da..kanskje derfor jeg fikk lov...eller så var det vel bare så stille og rolig der at det ikke gjorde noe at jeg kom inn;) Så spennende da Angell! Håper for din skyld at dette ikke er tullerier...
Turid Laila Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Ja vurderer dette litt selv. hun jeg snakket med den gangen virket litt sur, men alle andre jeg har møtt der har vært superhyggelige og hjelpsomme. Det blir bare vondere og vondere de kynnerne som kommer, eller maserier eller hva jeg skal kalle de. Håper bare det ikke gir seg men heller tar seg opp Lykke til videre til deg og mammamilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå