Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helst siden søndag morgen, så våknet jeg med sånn følelse at tommelen min sover... Og det føles skikkelig ekkelt, og det har vart helt frem til nå.... Hva kan ha skjedd?? Kan det være en mild forstuelse eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å putte den i en kopp med kaffe???

(nei, sorry, nå skulle ikke jeg være useriøs... :-)

Kan hende at en sene ligger i klem, hvis du har ligget på armen din eller noe.. Men da burde det gå over av seg selv.

Skrevet

Hmz... Kanskje det det er ja!! Hehe....

Jeg hadde faktisk puttet den i en kopp med kaffe....=P Fordi jeg er sykt lettlurt! haha

Skrevet

Tommelen min ble slik en lang stund etter akupunktur. Men det var fordi jeg tenkte at jeg kunne ta nåla ut selv og dermed skadet jeg nervene i tommelen litt siden nåla stod i et trykkpunkt. Var litt ør etter fødsel....;-) Men kan jo hende du har dunket borti noe og truffet et trykkpunkt? Eller bare sovet på fingeren eller noe sånt.

Skrevet

Ja, sovet på fingeren, kanskje... Men skal det ta så lang tid før det liksom går over! over 24 timer??

Skrevet

Tja...jeg vet ikke. Til sammenligning var min tommel slik at når jeg tok på den, kjente jeg det nesten ikke. Som om den sov hele tiden men uten like mye stikkinger som det vanligvis blir hvis armen eller noe har sovnet. Jeg kunne bevege den men om jeg løftet noe tungt med den hånda, gjorde det vondt i tommelen og kun der. Om du bare har ligget på den, burde det gått over nå. Om du hadde knekt den ville du trolig merket det ved misfargning i huden, endring av fasong eller lignende, men ikke sikkert du vil merke noe heller...se det an litt..kan du bevege den normalt da?

Skrevet

Ta den hånda som tommelen IKKE sover på;

hvis du klemmer litt på siden av håndleddet ditt, rett over "tommelroten", så kjenner du at det er ikke store trykket som skal til før tommelen blir litt nummen..

Prøv å massér det samme punktet på den hånda som tommelen sover. kan ikke garantere noe, men det Kan jo hende du bare har sovet på den, så det ligger noe i kle der..

Skrevet

Ja, jeg kan bevege den... Men den føles sånn ekkel, akkurat som du beskriver! Jeg har ikke direkte vondt, det bare er skikkelig ekkelt!! Nesten som om jeg ikke får blod til den liksom...

Jeg tror ikke det er noe farlig eller noe sånt liksom, det bare føles så rart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...