Mamsen24, 08.04.06 *jente* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 En god venninne av meg fikk barn med keisersnitt for noen dager siden, nå har lille jenta fått infeksjon, ligger i kuvøse og går på antibiotika......infeksjonen skyldes trolig at vannet hadde gått for ca to døgn siden før de tok henne ut... Nå er jeg så bekymret, noen som har vært borti lignende? Pleier de små å klare seg?
mammmamia ** Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Det er ikke noe farlig..! Skjedde med meg også, det med vannavgangen, men snuppa fikk ingen infeksjon heldigvis..! Det kommer jo også an på hva slags infeksjon det er, men som regel er det en liten en, på lungene, og det går over på noen dager.. Dette fikk vi vite på sykehuset hvertfall :-)
En_av_hver Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Snuppa vår hadde infeksjon. Hun hadde drukket fostervann med bæsj i:-( Gikk på antibiotika i tre dager og var på nyfødt intensiv i 5 dager.Hun ble helt frisk. Det går sikkert fint med den lille. Infeksjoner er ikke så uvanlig på disse små:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå