Gå til innhold

Da mister jeg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag med skikkelige menssmerter, da jeg var på do kom det friskt blod på papiret, mengden blod og smertene bare øker. Så da regner jeg med at dette er over.....

Utrolig trist og vondt:(

Har time hos legen klokka ett, gruer meg noe forferdelig.

Dette blir en dag fylt med snørr og tårer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så utrolig trist! Men det er jo fortsatt et lite håp, noen blør jo en del uten at det går galt. Håper inderlig at det er tilfelle med deg! Men hvis ikke, så håper jeg at du snart er tilbake i 1 trimester!

*Trøsteklem*

Skrevet

nei å nei..så ufattelig trist! Håper likevel det går bra jeg! Masse lykke til!

*trøsteklem*

Skrevet

Huff så trist. Håper som de andre at du ikke mister, men er av de som kan blø, selv om du er gravid!!!

Stoooor trøsteklem til Trappetrollet......

Skrevet

Nei så trist å høre..skjønner at du har det vondt nå..får håpe det siter en liten spire igjen hos deg snart.

klem til deg:)

Skrevet

Huff, jeg føler med deg:( Mistet selv i februar, ble oppdaget på tidlig ul, og måtte til utskrapning... Det er fryktelig vondt, man føler seg så tom... Jeg la prøvingen litt til side noen mnd..men er nå i full gang igjen:) Føler utoliig mye med deg.. Ønsker deg masse lykke til videre!

Trøsteklemmer fra

Skrevet

Var hos legen i dag klokka ett. Han tok GU, livmorhalsen er lukket, men det siver blod derfra.Ble derfor henvist til innvendig UL i morra klokka 10.

Regner med at dette var en spontan abort, selv om legen sier at jeg ikke må miste håpet.

Skrevet

Ja, da er dert jo fortsatt et håp:) Håper virkelig at du får en god nyhet på UL imorgen:) Er jo en mulighet for at det går bra, når selv legen sier at du ikke må miste håpet:)

Skrevet

Det var trist å høre. Krysser fingrene for at det fortsatt kan gå bra. Sender alle gode tanker til deg.

Skrevet

Jeg begynte og blø veldig i uke 18 med min nr tre og trodde alt håp var ute. Nå var det liksom bare og få det overstått med utskrapning og det hele. Men neida han hadde så godt der inne, det var bare ett hematom som var gått. Måtte da ligge stille på sykehuset i 1 uke. Men jeg hadde aldri vondt. Legen på sykehuset sa at hadde man ikke vondt mistet man ikke men om man hadde smerter var det en ganske stor sjangse for at det gikk galt selv om man kunne gå sånn noen dager. Jeg har mistet 4 ganger og vet hva dette er og det er ikke noen god følelese nei. Vet at det er vanskelig og tenke positivt etter dette men trøst deg med at man vet at det går og bli gravid om du ikke har noen fra før og at kroppen din er veldig normal som ordner opp når noe er galt. Jeg kjente det sist jeg mistet at noe var galt og nå er jeg glad for at kroppenordent opp og sa i fra at det var noe som ikke skulle være sånn der inne.

Trøste klem her i fra, føler med deg på hvor vondt du har det nå, men det kan jo hende at den klammrer seg fast alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...