Gå til innhold

Stusslig svigermor.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hentet oss på Gardermoen i natt, flyet vårt var endel forsinket. Da hun kom hjem hadde svigerfar klart å låse henne ute. Hun prøvde å ringe på døra, ringe mobil, hamre på vinduer og kaste stein på soveromssvinduet, men han våknet ikke.

Hun ringte oss (vi bor ca. 10 min unna) og var litt fortvilet. Hun ville prøve å vekke han litt til, for så å sove hos oss hvis han fremdeles ikke våknet.

Vi hørte aldri noe mer, og nå viser det seg at hun har sovet i bilen i natt..... Er det muuuuulig?!

Det verste er at den eldste sønnen hennes med kone og barn bor i nabohuset, men hun følte tydeligvis ikke at hun kunne ringe på hos de.

Jeg har et godt forhold til min svigermor, så jeg kjenner at jeg blir litt lei meg for at hun ikke turte å ringe oss tilbake og sove over hos oss. Hun er ei typisk "vil-ikke-være-til-bry-dame", men dette er vel i drøyeste laget eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, stakkars dame =( det der er ikke bra altså, kan jo være farlig å sove i bilen... tenk hvis det hadde blitt kjempekaldt da... nei uff, dere får si ifra at hun skulle ha kommet til dere eller til den andre sønnen sin. uff, får helt vondt av slike folk som ikke vil være til bry jeg... =(

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke synes synd på henne engang, synes det bare er helt tåpelig. Og hun har et greit forhold til begge sønnene sine.

Herregud.....

Skrevet

Huff, akkurat slik er min svigermor også!

Det eneste jeg vet du kan gjøre er å være meget klar på at hun er velkommen hos dere, og regner med dere sa det var helt i orden at hun ringte dere opp igjen dersom hun ikke kom seg inn.

Jeg syns det kan være håpløst til tider at svigermor ikke tar imot det vi tilbyr (kjøre henne på butikken osv) men heller strever selv.

Du kan jo ta deg en prat med henne idag og fortelle at du er litt skuffet over at hun ikke ringte, hun hadde jo tross alt hentet dere på flyplassen på natten, det minste dere kunne få gjøre i gjengjeld var jo å la henne sove over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...