gledeseg:) Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Noen som kan hjelpe meg med en nettside der jeg finner alle de forskjellige quinny-vognene? det er jo rene jungelen der ute=) har veldig lyst på en 3-hjuling som ikke er så stor og veier så mye... simovogna tar livet av bekkenet mitt hver gang jeg må løfte den inn eller ut av bilen=(
SunRoad. Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 http://quinny.com/ Her får du iallefall sett alle modellene =)
mammmamia ** Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg ville overhodet ikke sett på Quinny hvis du vil ha en GOD, lett trehjuling... Quinny er ikke bra kvalitet i forhold til prisen, og ikke praktiske, gode vogner... Freestyle er TUNG og stor, så den ville jeg ikke byttet ut en Simo med, så Buzz blir i så fall alternativet. Den har et pittelite hjul foran, er stiv å trille på noe annet enn shoppingunderlag, og er i mine øyne (ja, har hatt den..!) en ekstravogn..! Jeg ville sett på Easywalker Sky (www.easywalker.no), OTH Urban Jungle (www.storkene.no) eller TFK Joggster Twist (www.trendsforkids.com), alle veier under 10 kg, er superenkle å manøvrere og knallgode å trille..! OTH er i tillegg ergonomisk utformet, så sittedelen er bra for barnet... 2007-Bagen er romslig og god, og jeg anbefaler denne vogna på det sterkeste!! :-)
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 har quinny freestyle 3xl comfort, og jeg elsker den, den er lett å trille og god å sove/sitte i, eneste ulempen er at den har litt kort fotbrett. men det kan uansett reguleres litt ned når det blir for kort, sittedelen kan has både mot deg eller vendt fra deg å det er et pluss. syntes oth virker lett, men siden det ikke er vendbar sittedel, ikke regulerbart fotbrett og ungen kan ikke sitte rett opp var dette en vogn ikke jeg ville valgt!
gledeseg:) Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 skjønner at vi må en tur i butikken og ta en nærmere titt=) skal ikke være greit å finne den rette vogna.. takk for alle meninger, råd og egne erfaringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå