Gå til innhold

Da ser det ut som det blir sykehustur da.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei da nei da. jeg skal IKKE føde. :( :(

Men jeg har klødd så fryktelig på magen, beina og hendene i det siste så JM ville sende meg inn for å ta prøver. :s

Gruer meg litt for en venninne av meg som kløddeble satt igang pga. høye lever verdier. håper jeg bare har vanlig kløe som ikke har noe med lever verdiene å gjøre. :) men det er jo best å få skjekket det hele. :) :)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nu vart æ lurt ja...he he!!

Nei, får jo for all del håpe at det ikke er sv.sk.kløe da...og bare noe helt ufarlig;)

Bra JM sender deg på sjekk, så slipper du å bekymre deg!

Lykke til!

Skrevet

nei er DU her enda??!?!?! uff uff uff!!! *masse sympati*!!!!!!!!!!!

hehe. :) jo takk for det! :) håper dte bare er noe helt ufarlig ja! vil helst slippe å bli satt igang! :)

Skrevet

Ja..buhu...jeg er her fortsatt:(

Vil helst slippe å bli satt i gang jeg også, men ender nok med det...er umoden deluxe....hodet er ikke festet, ingen åpning i det hele tatt og lang skjedegang (eller hva det het)...

Går nok bra med deg Silje^21!!!

Lykke til igjen...

Skrevet

Er nok ikke dumt å få skjekket det ut nei. Skulle så inderlig gjerne hatt en kontroll snart selv jeg..med ul osv..er såå nysgjerrig på hvordan det ligger an inni der..hehe:) Men jeg er strengt tatt ikke bekymret for noe, så får holde meg i skinnet! Lykke til Silje!

Skrevet

uff! men man kan jo modnes fort da (det her du vel hørt noen ganger kanskje) masse masse lykke til! Så får vi håpe h*n kommer av seg selv om ikke lange! :)

Skrevet

takk takk :) :)

håper jeg er tilbake om et oar timer å kan fortelle at alt er bra!! :) :) men jeg HÅPER du skjekker modning å sånt mens jeg først er der! :) hehehe. :)

Skrevet

da var jeg tilbake! :) prøvene de kunne analysere på sykehuset var fine men vi må vente på noen svar fra oslo før det er helt sikkert! :) men ser hvertfall ut som det ikke er den farlige typen!! :) :)

Skrevet

Hei Silje!

Synd å høre at du har fått slik kløe. En vennine av meg fikk elvebleset da hun gikk gravid, det kan ikke være noe sånt da?

Imorgen er det treff på Lillestrøm igjen. Sikkert bare meg med mage denne gangen også...

Hvordan er formen din ellers da? Og når var terminen din igjen? 9 juli? Er så dårlig til å huske...

Klem Renate:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...