Gå til innhold

Noen som vet?? billigtestene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i går morges, fra billigtest.no en sånn stav..

Etter 5-10 min så var den positiv, men er det noen av dere der ute som har opplevd det samme og faktisk er gravid????

Jeg blir sprø av dette, for i dag så har jeg tatt to staver til og di viser negativ??

Vet ikke hva jeg skal tro om dette....

Vi vil såå gjerne være gravid nå!!

Men er den positiv eller er det noe feil med den??

Ene streken er svakere enn den andre, men vi ser den godt i dag oxo på testen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok samme test sist gang, da var den svaaaak pos på morgenen, tok flere samme dag som bare ble svakere og svaker,så kvelden var den negativ. Men neste morgen var den positiv igjen. Jeg var da gravid! Du er nok gravid har du fått pos test =) Så moro! Men kanskje litt tidlig? Jeg testet på ikm men fikk ikke sterk pos før 4-5 dager over..

Skrevet

Men har det noe å si at jeg venta etter 5 min før jeg så på testen andre gangen??

Jeg lurer på om jeg er veldig tidlig i svangerskapet i såfall siden di andre ikke slår ut... Disse testene skulle visst slå ut 6 -15 dager etter befruktning?

Jeg har masse symptomer oxo, ømme pupper, stikking i underlivet og vondt bak i korsryggen, så her er det bare å krysse fingra altså!!=)

Skrevet

Jeg testet med slik billig strips 3-4 dager før IKM. Etter over 5 min fikk jeg også en svak svak strek, jeg så den altså men den var veldig svak. En dag før IKM fikk jeg en svak svak CB vanlig og en CB digital som viste GRAVID:)

I dag, snart en uke over IKM tok jeg for sikkerhets skyld en CB til for å se om den var sterkere, og den kom opp knallblå med en gang!

Så du kan være gravid selv om streken kom etter 5 min- jeg var iallefall det (så lenge streken er farget og ikke grå- da er det slik skyggestrek sier de lærde...)

Skrevet

jeg tok akkurat en slik billigtest... 6 dager etter eggløsning å den viser ingenting. men jeg har ømme bryster og svake "eggløsningsmerter" .. å jeg har vært veldig hormonell de siste to dagene.. er det fortsatt en sjans for et jeg er gravid tro???

på EL testen står det jo at eggløsning finner sted etter 24-48 timer.. kanskje jeg er litt tidlig ute med å teste?? hadde positiv EL test for 7 dager siden....

uff... det er mye å sette seg inn i.. :)

Skrevet

Uff ja jeg bli gal av denne testinga...=)

Jeg har tatt en sånn billig test nå hver morgen helt siden søndag da vi fikk positiv på den første, men di andre er fortsatt negativ??

Jeg skjønner ingenting og jeg er såå lei meg på grunn av dette, men har som sagt ikke fått mensen enda, jeg bynte med p- pilla 19. mai men slutta etter 2 uker på di, så jeg håper jeg har en sjanse enda=)

Lykke til dere alle her inne, så håper vi at vi andre som enda ikke er gravide kan komme fort etter;)

Skrevet

jeg har en følelse av at du er gravid! :) lykke til!

Skrevet

Hmmm spennende, men hvordan kan du ha en følelse på at jeg er gravid nå??=)

Er du synsk???

Jeg tror på sånt da hehe;)

Men jeg hååååååper at vi har fått klaff, jeg har veldig lett for å bli gravid så jeg krysser alt jeg har her nå=)

Alle her inne er såååå snille og gode, masse baby støv til dere alle *kiss kiss*

Skrevet

TIL vERONICA OH tHOMAS

Ja, du er altfor tilig ute å tester, du må nok vente ca en uke til.

Ellers har jeg brukt billigtester, har aldri vist falsk positiv på meg

Skrevet

hehe...synsk og synsk... får sånne feelinger innimellom da.. men ikke alltid det stemmer! :)

jeg er skikkelig utålmodig med dette testestyret...

men når man nettopp har blitt befruktet.. si jeg ble det for ca en uke siden da.. kan man kjenne det på livmoren?? jeg kan lissom føle livmora mi når jeg styrker meg litt hardt over magen.. den kjennes stram ut. å jeg kan ikk ehuska å ha kunne kjent den før... kanskje bareinnbilning.. blir litt kokko av dette stadige kanskje gravid styret... får alle mulige slags symptomer.. psykene er bra kraftfull egentlig.. :)

Skrevet

Jeg kjenner akkurat det samme når jeg kjenner helt nederst i underlivet mitt, hardt liksom=)

Vi må bare prøve å smøre oss med tålmodighet;)

I dag har jeg litt mensmurringer men ikke i nærheen av når jeg skal ha mensen liksom, så dette blir spennende, og jeg HÅPER vi slipper å bli skuffa...

*Lykke støv til alle* *dryss dryss*

Skrevet

tok en ny graviditesttest i dag tidlig... å det kom en svaaaaaaaaaaaaaaaaaak positiv strek.... så da gjenstår det vel å se om mensen kommer til uka..... phu...slitsomt med all ventinga... :) god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...