anrø Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hei! Vil ikke teste noe ennå. Går og kjenner etter symp.hele tiden. Igår hadde jeg skikkelig mensmurringer,tenkte at nå kommer tanta. Men hun har ikke dukket opp. Men hun kommer vel.D er vel for godt til å være sant at jeg har blitt gravid denne gangen. Hadde jo utskr.2.mai,fikk tilbake tanta 29.mai. Vet jeg hadde eggl.etterpå og. Tror vi traff på. Så d eneste av symp.er murringer,ikke idag.men sist jeg var gravid kom de ikke før en uke etter testen,testet på dag 30. Kvalmen kom ikke før uke 6.Lykke til til dere alle som skal teste snart. Håper d klaffer til oss nå.
anrø Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2007 Hei. Glemte å si at jeg blir fort sint og jeg griner veldig lett for tida. Satt og skrek til sambo igår at han ikke brydde seg om meg mer. Stakkars mannfolk oppi alt dette.
Rafi Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Har også ikm idag !! Hadde litt brun utflod i går, men i dag har jeg ikke hatt noe. Kjente mens murringer i går, og tenkte nå kommer den snart. Men siden det ikke er no mens idag, så har jeg fremdeles et lite håp. Men er jo ikke uvanlig at tanta kommer seinere når man ikke går prevensjon lenger. Har ei venninne som er gravid, og hun testa to dager etter ikm, men negativt.Så ti dager etterpå testa hun på nytt, og positivt men svakt. Så å teste i dag, tror jeg er for tidlig. Men klarer jeg å vente i noen dager til ????
Meg og gutten min Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 ååå rafi er det i dag du har ikm??? så spennende da,, jeg skal krysse alle fingre for deg.
Rafi Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Ja det er i dag ikke fått besøk av tanta enda så håper i det lengste. Vet du jeg kommer ikke inn på min side fremdeles, så derfor har jeg ikke skrevet en pm til deg. Og det er ikke fordi jeg har glemt deg av blir spennenede å se hvordan det går med deg
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 jeg har ikm nå denne uka. er så spent på om det er en liten spire eller ikke. kjæresten min kjøpte 40strimler fra billige tester igår. så nå skulle jeg bare teste til jeg ble blå sa han. syns det var litt søtt jeg:-)
Meg og gutten min Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 ååå så utrolig spennende da. har du noen symptomer da? nei jeg såg det her om dagen at du ikke kom inn, derfor har jeg ike sendt deg noen privat nå ja dette er jo kjempe spennende. tror faktisk jeg hadde eggløsning på bursdagen min. det kjentes isåfall slik ut. dagen etter kjente jeg ingenting, så da innbiller jeg meg at det var eggløsning:) hadde ikke sex den dagen men dagen før, håper det holdt da:(
Rafi Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Var nettopp på toalettet, og det kom litt blod på papiret. Så da ser det ut som at TR var ganske så nøyaktig på tiden, selv uten prevensjon. Så det er jo bra det da. Regner med at til kvelden så er det i full gang. Hvis ikke må det være noe annet. Ja ja, skal ikke stresse, er jo tross alt bare 1 pp får se lyspunkter nå da fremover, jeg kan drikke litt vin i bryllup om 14 dager he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå