Bomsedeisi Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Ja, da var tiden inne for å prøve seg på nr. 2 . Blir veldig spennende å se hvor lang tid det tar før det klaffer. Som de fleste andre prøvere håper jeg at det blir full klaff på første forsøk =) MEN prøver å innstille meg på at det kan ta sin tid.. Er det flere som er tidlig i prøvefasen her?
kattungen Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Vi prøver på nr 2:) Har egentig ikke begynt helt, men har likevel et ørlite håp denne mnd. Tror nok det vil ta tid her, er forberedt på det.
Alex05+ Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Vi har begynt denne måneden, har en sønn på to. Første traff på første måneden, blir spennende å se hvor lang tid det tar nå. Hadde EL rundt 17 juni, de siste tre dagene har jeg hatt en del stikkninger i magen, men det er kanskje bare innbildning... :-)
Bomsedeisi Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 En utrolig spennende tid =) Nr 1 satt 1 mnd. her også, men belager meg på litt lengre tid denne gangen. Har eggløsning til helgen =)
Alex05+ Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Ja, det er det så absolutt... Men av og til tenker jeg på at hvordan skal jeg ha tid til en til? Syns han vi har, tar opp tiden hele tiden, men det er nok flere som tenker sånn..... Blir jeg like glad i neste, går det ann? Men vi har jo veldig lyst på flere unger...
*Vi blir 5* Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Hei hei! Vi prøver også på nr 2 nå (dette er 1 pp) Har ei jente på 7 mnd.Håper spiren sitter med en gang, er så babysyk...selv om vi har jo egentlig en baby ennu..hehe..men men...hun blir jo stor når den nye kommer! Lykke til dere!
Lille Trille* Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Hei! Vi har prøvd på nr to en stund (siden august), men får det ikke til! Vi hadde håpet å få to ganske tette, men det blir ikke noe av. Førstemann kom på første forsøk, men nå virker det som om det tar litt lang tid. Kjedelig!!!!
Mammalucia Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Vi er også i gang med nr 2 :-) Har ikke testa ennå, og har ikm i morra, men tror ikke det er noe vits i å teste. Tror den hersens tanta er på vei :-(
Bomsedeisi Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2007 Jeg tenker også på om jeg har tid til 2, overskudd til 2 osv.. Men d går helt sikkert bra. Det sies jo at det ikke er dobbelt så mye arbeid, men dobbelt så mye kos =) Er veldig spent på om det går ann å bli like gla i nr. 2 som i nr. 1.. Hmm men d blir man helt sikkert. Jenta vår er 2 år nå, håper at det ikke blir mer enn 3 år mellom, men det har man desverre ingen garanti for.
2 fine små Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Vi proever paa nr 2, og er i 8pp, ikke helt fersking altsaa. Men alt innenfor et aar er jo aa regne som normalt.
ifel Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Hei hei.... Jeg har en sønn som akkurat har blitt 2 år, og denne mnd. er vi enige om å prøve på nr. 2. Har eggløsning om et par dager, så det er spennende å se hva som skjer. Jeg vil jo helst at det skal klaffe med en gang, men er innstilt på at det kan ta litt tid.....det er jo normalt! Sist gang klaffet det i 3pp. Lykke til alle sammen!!!
Dotten Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Er i 11. pp på nr. 2, så nå vil jeg ha en spire snart
Solum Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 vi prøver på nr 3. de to første ble begge klar på første forsøk, men kan ikke tro at det kan gå like lett en tredje gang. Finner det ut i løpet av noen dager.... tenker å ta en test på torsdag eller fredag hvis ikke mensen kommer først.... Og ja: det går fint å bli like glad i nr 2, men jeg lurte på det samme da jeg ventet nr 2. Forresten er det størst overgang fra 0 barn til 1, litt mindre fra 1- 2 og sikkert enda mindre fra 2- 3, tenker jeg.
Mido Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Vi er i gang igjen... inne i 2. pp. Første man satt med en gang, også en MA før han.... men nå blir jeg jo helt fra meg siden den ikke satt på første forsøk... Det er rart hvor syket ut man kan bli altså... Får tanker som at: tenk viss vi ikke får det til igjen... Åh... det er så kjedelig å vente. Skal jo være glad for at jeg vet vi er fruktbare. Jeg synes utrolig synd om dem som prøver leeeenge... Lykke til alle sammen;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Har prøvd på nr 2 i snart 1 år... *sukk* Forbannet være pcos!!
Brillemamma Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 Ja, her har vi vært inne i 1.pp nå.. Spennende dette! Har aldri vært prøvere før,så.. Håper på ett søsken til lillegull til våren!
vipsen*en av hver* Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 jepp.. prøver på nr 2.. er 2pp.. Har en gutt på 22 mnd...
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Jepp prøver på nr 2 her Nr 1 er snart 6 mnd Er i 3pp nå. Vil ha 2 tette Hadde en SA 11 juni men prøver på ny nå Man må ikke gi opp håpet vet dere! Koselig å se hvor mange andre som prøver på nr 2 Jeg er 19 år, forloved og har en nydelig datter fra før.. bare sånn litt generell info om meg selv :-P
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 Her også satt nr 1 på 1.mnd. og nå er vi på pp 5, med MA i desember
Smellkyss Skrevet 26. juni 2007 #20 Skrevet 26. juni 2007 Vi også prøver på nr.2. Har en gutt fra før av som er 22 mnd. Rart dette her, trodde ikke jeg skulle bli så opphengt i sykluser o.l. Er i 1p.p så må jo bare vente.....Har IKM 5 juli. En stund til det, men har stått på rundt EL. Vårt første barn satt på første forsøk så det er vanskelig å innstille seg på noe annet. Ønsker alle prøvere lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå