frøken blå Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Vi har ikke vann i springen.... Hva gjør jeg? Vesla skal jo ha mat! Kan jeg gi henne litt lettmelk i flasken? Hun er 9 mnd i morgen. Har jo ikke vann å blande mme-pulveret med. Andre med samme problem??
Honningmelon Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Oi, den var vrien... måååå hun ha melk akkurat nå da? Noe annet hun kan få? Vann på flaske og oppdrive?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 hva med å kjøpe imsdal på butikken???
Mulle :) Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Løp til nærmeste butikk og kjøp flasker med vann...
frøken blå Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Huff, kjipt dette.... Ringte vann og avløp nå, og det var visst en stor lekkasje, så de var på vei til å ordne det. Rart hvordan de klarte seg før i tiden, eller hvordan de får endene til å møtes i andre verdensdeler.... Her blir man helt vill fordi det ikke er vann i kranen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå