Gå til innhold

F**n.... Vi har ikke vann!! (Stavanger)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke vann i springen.... Hva gjør jeg? Vesla skal jo ha mat! Kan jeg gi henne litt lettmelk i flasken? Hun er 9 mnd i morgen. Har jo ikke vann å blande mme-pulveret med.

 

Andre med samme problem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, den var vrien... måååå hun ha melk akkurat nå da? Noe annet hun kan få?

Vann på flaske og oppdrive?

Skrevet

hva med å kjøpe imsdal på butikken???

Skrevet

Løp til nærmeste butikk og kjøp flasker med vann...

Skrevet

Huff, kjipt dette.... Ringte vann og avløp nå, og det var visst en stor lekkasje, så de var på vei til å ordne det.

 

Rart hvordan de klarte seg før i tiden, eller hvordan de får endene til å møtes i andre verdensdeler.... Her blir man helt vill fordi det ikke er vann i kranen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...