Beth84g Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Mannen din logget seg på ett nettsamfunn under ett annet nick og prøvd å sjekke deg opp? Bare for å se om du flørter på nett?
Gjest MMJ Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Nei, tror ikke det... for jeg kunne neeeesten funnet på det selv, kremt... Men heldigvis henger han ikke ut på slike steder, det gjør ikke jeg heller, hehe
Gjest irismor Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Hvis han hadde gjort det så følte han vel at han hadde hatt en god grunn. Men sint nei, hvorfor det??
Guttemamma til tusen :) Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 hehe.. nei det hadde jeg ikke.. men kanskje fordi jeg ikke flørter på nett ) hadde jeg gjort det, så hadde jeg blitt sur og fornerma..men bare fordi jeg følte meg trua! Ikke fordi jeg følte at han gjorde noe galt, men for jeg gjorde!
Dotten Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Tror ikke det. Hadde blitt sur på "vedkommende" som hadde vist så lite respekt for meg, og prøvd å flørte, selv om jeg ev. hadde sagt jeg hadde mann He, he. Hadde nok blitt litt snurt, siden han ev. hadde hatt behov for å sjekke meg, om jeg var til å stole på. Har aldri gjort noe som skal tilsi noe annet i hvert fall. Har min reneste samvittighet
Økologisk_knekkebrød Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Hadde blitt lei meg og skuffet over at han ikke hadde stolt på meg. Flørter ikke med andre, verken på nett eller IRL, så han har ingen grunn til å ikke stole på meg.
frøken blå Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Tipper du er sur/sint hvis du flørtet tilbake, og ble "ferska".... hehe....
Beth84g Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2007 Jeg ble irritert fordi han ikke stoler på meg og jeg føler meg litt "overvåket" når han skal begynne å innvandere mitt sosiale nettliv med å lure meg. Tillit er noe en skal ha i ett forhold. Hadde ingenting å skjule for han. Ja jeg flørter med folk på nett,men ikke etter første mld da. Må jo finne noen som er hyggelige! Og jeg flørta ikke tilbake. Fikk magefølelse av at det var han da han skrev første mld så den gikk jeg ikke på Men jo han har jo grunn til å mistenke meg,men da kan han spørre rett ut i stedet for å prøve å lure det ut av meg. Klart jeg svarer ærlig hvis han spør...
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Har skjedd og ja, jeg ble litt snurt. "Heldigvis" for min del, så avviste jeg han;-)
Sjokoholikern Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Hehe, nei, det hadde bare vært morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå