Gå til innhold

Hadde du blitt sint hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen din logget seg på ett nettsamfunn under ett annet nick og prøvd å sjekke deg opp?

Bare for å se om du flørter på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror ikke det... for jeg kunne neeeesten funnet på det selv, kremt...

Men heldigvis henger han ikke ut på slike steder, det gjør ikke jeg heller, hehe :)

Skrevet

Nei. Det hadde jeg ikke giddet.

Gjest irismor
Skrevet

Hvis han hadde gjort det så følte han vel at han hadde hatt en god grunn. Men sint nei, hvorfor det??

Skrevet

hehe.. nei det hadde jeg ikke.. men kanskje fordi jeg ikke flørter på nett :o)

hadde jeg gjort det, så hadde jeg blitt sur og fornerma..men bare fordi jeg følte meg trua! Ikke fordi jeg følte at han gjorde noe galt, men for jeg gjorde!

Skrevet

Tror ikke det. Hadde blitt sur på "vedkommende" som hadde vist så lite respekt for meg, og prøvd å flørte, selv om jeg ev. hadde sagt jeg hadde mann :) He, he.

Hadde nok blitt litt snurt, siden han ev. hadde hatt behov for å sjekke meg, om jeg var til å stole på. Har aldri gjort noe som skal tilsi noe annet i hvert fall. Har min reneste samvittighet :)

Skrevet

Hadde blitt lei meg og skuffet over at han ikke hadde stolt på meg.

Flørter ikke med andre, verken på nett eller IRL, så han har ingen grunn til å ikke stole på meg.

Skrevet

Tipper du er sur/sint hvis du flørtet tilbake, og ble "ferska".... hehe....

Skrevet

Jeg ble irritert fordi han ikke stoler på meg og jeg føler meg litt "overvåket" når han skal begynne å innvandere mitt sosiale nettliv med å lure meg. Tillit er noe en skal ha i ett forhold.

Hadde ingenting å skjule for han. Ja jeg flørter med folk på nett,men ikke etter første mld da. Må jo finne noen som er hyggelige! Og jeg flørta ikke tilbake. Fikk magefølelse av at det var han da han skrev første mld så den gikk jeg ikke på :) Men jo han har jo grunn til å mistenke meg,men da kan han spørre rett ut i stedet for å prøve å lure det ut av meg. Klart jeg svarer ærlig hvis han spør...

Skrevet

Har skjedd og ja, jeg ble litt snurt. "Heldigvis" for min del, så avviste jeg han;-)

Skrevet

Hehe, nei, det hadde bare vært morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...