MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg vet ikke helt! Men det gjør noe sinnsykt grådig vondt, og svir og klør! Det er helt oppe med klitoris, og har ingenting med og gjøre med hverken stingene eller blødningene! Er vel ikke så uvanlig å få sopp når man går å blør så lenge med bind kan jeg tenke meg! Skifter ofte og alt det der da, men ... Det jeg lurer på er vel, det er ikke noe problem og bare prøve med canesten, er det det? Har nemlig igjen fra en gang i svskapet... det skader ikke om jeg da ikke skulle ha sopp?
3 herlige jenter! Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Nei nei d skader ikke- og er verdt å prøve for d er sikkert ikke behagelig:)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Var det jeg tenkte! Ja, dette er MER ubehagelig enn stingene selv! Hehe!!
♥ DAME Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg HADDE akkurat samme problem som deg. Klødde som en gal ved klitoris. Smurte meg med canesten i dagevis, men kløinga forsvant ikke. Prøvde noe som het Pevaryl, en liten tube krem og 3 stikkpillere du skal bruke tre kvelder på rad rett før du legger deg. DET HJALP MEG IVERTFALL Så deilig å ikke klø lenger ))))
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 OI! Det skal jeg kjøpe! Det sviiiir jo så jeg tror klitorisen detter av snart.. det er faktisk så ille at jeg "knekker" sammen avogtil for det gjør vondt=(
Sabina og gjengen Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Bruk Prevaryl, Canesten kan man være allergisk mot og det kan da gjøre det hele verre:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå