Gå til innhold

Canesten? Jeg tror jeg har sopp...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt!

 

Men det gjør noe sinnsykt grådig vondt, og svir og klør!

Det er helt oppe med klitoris, og har ingenting med og gjøre med hverken stingene eller blødningene!

Er vel ikke så uvanlig å få sopp når man går å blør så lenge med bind kan jeg tenke meg!

Skifter ofte og alt det der da, men ...

 

Det jeg lurer på er vel, det er ikke noe problem og bare prøve med canesten, er det det?

Har nemlig igjen fra en gang i svskapet...

 

det skader ikke om jeg da ikke skulle ha sopp?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nei d skader ikke- og er verdt å prøve for d er sikkert ikke behagelig:)

Skrevet

Var det jeg tenkte!

 

Ja, dette er MER ubehagelig enn stingene selv!

Hehe!!

Skrevet

Bare å prøve med Canesten det =)

Skrevet

Jeg HADDE akkurat samme problem som deg. Klødde som en gal ved klitoris. Smurte meg med canesten i dagevis, men kløinga forsvant ikke. Prøvde noe som het Pevaryl, en liten tube krem og 3 stikkpillere du skal bruke tre kvelder på rad rett før du legger deg. DET HJALP MEG IVERTFALL :) Så deilig å ikke klø lenger :)))))

Skrevet

OI!

 

Det skal jeg kjøpe!

 

Det sviiiir jo så jeg tror klitorisen detter av snart..

det er faktisk så ille at jeg "knekker" sammen avogtil for det gjør vondt=(

Skrevet

Bruk Prevaryl, Canesten kan man være allergisk mot og det kan da gjøre det hele verre:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...