Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har time i morgen og skal søke om YA. Regner med at det tar sin tid,men jeg begynner på skole i august (hvis jeg kommer inn),lurer litt på hva som skjer med pengene jeg får da? Får man ikke noe før søknden er godkjent (eventuelt avslått,da får jeg jo ingenting at all så da må jeg slutte på skolen) Og hvor lang behandlingstid brukte de på søknaden din? Takker for svar :0))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå