Gå til innhold

Utslett i ansiktet stakkar :( Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2 mnd. fikk for en stund siden tørt utslett i ansiktet, bak ørene og rundt halsen og nakken. Fikk det i perioden det var så varmt her på østlandet. Utslettet forsvant ikke så smurte med a-krem. Dette hjalp og utslettet forsvant. Men nå som vi ikke har smurt på noen dager så ser det ut som at det dukker opp igjen. Virker som det klør også. Noen som vet hva dette kan være? Hun får mme, men utslettet hadde vel ikke blitt borte hvis hun ikke tålte det hun fikk (får nan ha1)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!! Gutten min fikk et slags utslett da har var en måned, og det så ut som masse, masse kviser i hele ansiktet.. Helsesøsteren sa at det var veldig vanlig, og at det skulle gå vekk av seg selv, men at man kunne smøre med a-krem eller locobase (tror jeg det het), og etter ei lita stund var det borte:)

Kan jo ikke si med sikkerhet at det var det samme, men hvis det er det, så forsvinner det:)

Skrevet

Ja kunne se ut som kviser første gang hun fikk det, men nå er det mer bare tørt og små små røde prikker.Forsvant med a-krem så får vel begynne igjen....

Skrevet

Hvis det er tørrt og rødt nå, er det sikkert på vei vekk:) Husker min ble slik, så veldig sår ut på slutten, da alt tørket ut på en måte..

Dette går nok over, men er jo så fælt å se på, ser absolutt ikke behagelig ut for de:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...