Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har voksipose til den lille som snart kommer, men skal også bruke en softbag tenkte jeg til tvillingvogna, men nå begynner jeg å lure på om det er lurere å kjøpe en bæreplate i stedet? Jeg har termin om en mnd og da vil det jo fortsatt være for vamt til å ligge i voksiposen, men her jeg bor kommer høsten fort. Regner med at jeg sikkert kan bruke den fra september..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg spurte samme spm selv i går, og fikk til svar at det ble trangt. Det har jeg god tro på.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Nei jeg spurte ikke om voksipose i softbagen (leste den tråden også), men hva jeg skal velge av disse to tingene...
Kummin&Lillesel Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg ville valgt voksiposen! Synes den virker mer anvendelig. Som du sier, så blir det kanskje litt varmt i starten (men du kan jo ta ut dyna også, og se om det hjelper), men høsten kommer tidlig mange steder i Norge, og posen kan brukes i mange år! Så, jeg hadde heller investert i en bæreplate enn en softbag, ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå