Gå til innhold

jeg er såå flink i dag!!!! Hva skal dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alt støvsuget og vasket bilen inni!!!

Nå holder jeg på med huset.. Rydder, støvsuger og vasker gulvene!!!

Så skal jeg kose meg resten av dagen, til jeg begynner på jobb kl 15. Skal være med på overnatting på skolen med 4.klassingene på SFO i natt. Så jeg jobber fra 15 i dag til 10 i morgen. Det blir morro!!! Har aldri vært med på det før jeg....

Gleder meg!!!

Skal se på film i kveld, lage pizza, spise godteri og frukt og kose oss masse!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støvsuget og ryddet i går, men ser ut til at jeg må gjøre litt i dag og. Ellers er det ikke så mye spennende som skjer her i heimen. Skal en tur på butikken med barna, også skal vi vente på pappa som kommer hjem kl 18.

Skrevet

Så flink du er! Jeg fikk gjort masse i går, så i dag skal jeg bare sette møblene på terrassen igjen når malingen har tørket, og så skal jeg og barna gå på butikken å handle. I ettermiddag skal vi i bursdag og i kveld skal vi jobbe i hagen.

Kos dere i kveld da. :o)

Skrevet

Så flink dåkker e da!

Æ bare sitt her, gjør ingenting anna enn å se på dib!

Skal snart gå å dusje da :) Setta på en maskin me klær i går, og bretta nån andre. Men.. Det e sommer i Tromsø en dag tell sir dæm....

Så æ starte me husryddinga i mårra når sola e vekk :))

Skrevet

Kom hjem fra nattevakt litt over åtte, koste meg med sønnen vår, spiste god frokost og greier før jeg fulgte han i barnehagen. Ryddet bilen da jeg kom hjem da. Nå skal jeg snart ta siste strøket maling på kjøkkenet. Så fyller jeg bilen med pappa og plast etter de nye dørene vi skiftet i går, henter tassen og drar på miljøstasjonen. Da er det vel snart på tide å dra på jobb igjen...

Skrevet

Her har dagen vært lang allerede. =)

Gubben har første dagen på aktiv sykemelding idag. (har vært sykemeldt et par mnd)

Så han prøver seg på jobb idag.

Jeg var oppe med vesla og gav henne melk halv 5. halv 6 sov hun igjen. Våknet klokken 7 igjen, og lå og pluddret og koste seg til kl 9 når vi sto opp.

Så har vi bare koset oss sammen. =)

Nå ligger hun og viler og jeg sitter her. Og så hører vi på picazzo.

Utover dagen skal vi vaske litt klær, og ta oppvasken på kjøkkenet. =)

Kanske blir en liten trilletur, men det kommer ann på været, ser nesten ut til og bli regn.

Ha en strålende dag allesammen. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...