Gå til innhold

Betennelse i navlen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av deres babyer som har/har hatt problem med det? Det har komt grønn guffe ut av navlen på jenta mi på 6 uker, men siste 3-4 dagene har det gått over til noe mamma kalte blodvæske.....får ikke tak i helsesøster på tlf....jeg har renset med klorhexidin, men ser ikke ut til å ha hjulpet så veldig. Det stikker ut en klump også...jeg tør ikke pirke så mye nedi der akkurat....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe erfaring med det?

Skrevet

Har ingen erfaring med dette selv, men regner med at det kan dreie seg om en betennelse.....! Lukter det vondt?

Siden det ikke er grønt lenger, behøver det jo egentlig ikke være betent heller, men noe kommer jo ut, og det skal det jo ikke. Du kan ev. ringe legevakten, bare for å spørre, siden du ikke får tak i helsesøster. Ville nok fått det undersøkt for sikkerhetsskyld, slik at det i hvert fall ikke blir verre! Virker det som om snuppa de har vondt da?

Masse lykke til, og håper det ikke er "noe" :)

Skrevet

Nei, det lukter ingenting og virker ikke som hun har det vondt....skal prøve å ringe igjen:) takk for svar:)

Skrevet

slik var navlen til jenta mi i ca 3 mnd!!!! var en tapp som stakk ut, det kom ut sånn blanding av væske/blod, vi dro på helsestasjon og dem viste hvordan jeg skulle rense dette! pass på at det er godt å tørt etter bading, og spørr helsesøster om du kan begynne med basimysin pudder, det fikk jeg og kjøpte det på apotek, strødde det på morgen å kveld, det får d blant annet til å tørke opp. syntes det varslitsomt på sommeren når hun ikke hadde bpdy, for jeg følte at shorts/trusekanten kom rett over navlen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...