Gå til innhold

Hva tar vi med på sydenferie med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Hellas gjennom Star Tour og har bestilt med barnetrille og stellebord. Men lurer på om vi må ha med bilstol? Tenker på transport til/fra flyplassen, samt hvis vi vil ut og farte litt. Og tar vi med egen dyne til babyen? Reiseseng?? Hun er 5 mnder når vi reiser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil vel tro at det er seng til henne på rommet deres, siden dere reiser med spebarn.

Jeg ville nok tatt med bilstolen jeg, siden hun er så liten. Dere har vel kanskje sånt med hådtak ennå?

Spørs om dere trenger dyne, men den tar jo ikke store plassen:-)

God tur!

Gjest irismor
Skrevet

Vi var på Kreta i fjor, da var snuppa 3,5 mnd. Hadde med reiseseng, man kan bestille det gjennom reisebyrået. Hadde ikke med dyne, hadde med helseteppe og dynetrekk. La helseteppet inni dynetrekket så det fungerte som en dyne. Vi hadde ikke med bilsete, hadde bæresele. Hun satt/hang i bæreselen under transport til og fra hotellet.

Gjest irismor
Skrevet

Kom til å tenke på noe. De barnetrillene er som regel paraplytriller som du ikke får lagt ned ryggen på. Bare til informasjon =)

Skrevet

Ville bestilt reiseseng på hotellet, så slipper dere dra på det. Ville nok tatt med egen vogn, så vet du hva du får. Hun er jo liten, så det er jo dumt hvis du får en vogn du ikke kan legge ned ryggen på. Vi har hatt med dyne hjemmefra, på hotellet har de bare laken og pledd. Vi har ikke tatt med bilstol, hadde med bæresele i fjor når hun var baby. Men skal dere farte en del så er nok ikke bilstol så dumt.

God tur. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...