Gå til innhold

Hvordan kan dette ha seg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 25.

Han jeg er sammen med nå ble jeg sammen med i september,rett etter et brudd med xn min.Vi hadde hatt et langt forhold å bodde sammen i over 2 år.Så som så mange andre dro jeg tilbake til xn min,vi hadde sex i november 1 gang.Jeg har fortalt han om at jeg har vært på xn min,å han har nu for en liten stund siden testet seg for klamydia å fått positiv test.Jeg testet meg jeg også på helsestasjon,leverte urinprøve da,men den visste negativt.Fikk beskjed av jordmor å ta ny test,men denne gangen av livmortappen for å være helt sikker.Dette har jeg nå gjort,men min prøve er fortsatt negativ.Samboer sier han ikke har vært utro.Men hvordan kan det ha seg år han er positiv å jeg negativ.Rett etter at vi ble sammen testet jeg meg også for klamydia,å var da også negativ.Så det er jo noe som er kommet fra en av oss i ettertid.Vi var jo sikker på at det kom fra meg siden jeg hadde vært utro,men jeg har jo ikke klamydia.Å han nekter for å ha vært utro.Å det verste er at jeg faktisk ikke kan tenke meg til at han har vært på noen andre mens vi har vært sammen,men allikevell så surrer det jo mange tanker når han er positiv å jeg negativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når eg ble sammen med min samboer fikk eg etter en stund eggleder betennelse..

han måtte då gå på kur for klamydia pga av at de bakteriene som gav meg egglederbetennelse kunne gi han klamydia!!!!

dette hadde eg aldri hørt om før, trodde bare at vi kunne smitte hverandre om den andre hadde d osv.

så han trenge absolutt ikkje ha vert utro mot deg. kan du ha hatt en infeksjon du ikkje visste om feks.

testet han seg for klamydia når dåkke ble sammen?

ellers kan han ha hatt d hele veien, og du vert heldig som ikkje e blitt smittet evt?

men gutter pleier å merke d fort om de får klamydia sidn dette blir meget plagsomt for de.e jentene som ha d lenge utn å vite d en gang.

Skrevet

Har hatt en kraftig urinveisinfeksjon, dette har jeg fådd behandling for.

Sporte da både lege å jordmor om den kurn kunne ha drept klamydia bakterie hos meg.Men det kunne det ikke.

Var bare jeg som testet meg da vi ble sammen.

Jordmor sa at klaymdia smitter veldig fort så om han har hadd det hele veien er dette veldig rart.Hun kunne ikke forstå hvordan jeg ikke er blitt smittet da.

Skrevet

Mener å ha hørt(av en venn av en venn av en venn...) at om man har hatt klamydia over veldig lang tid,så smitter den ikke lengre,er bare farlig for den som bærere den da. Har ingen anelse om dette er sant,tviler egentlig,men kan jo høre med legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...