Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Har vi i vente nå etter time hos familierådgivning i morges. Hva er det beste jeg kan gjøre nå? Jeg skal bestille time hos advokat og har bestillt time hos helsestasjonen for vurdering av meg og barnet mitt og veiledning om samvær og lignende. Jeg har daglig omsorg og vet jeg er en god mamma. Akkurat nå er jeg så sliten og lei meg. Kunne ønske dette ikke gikk så langt. Barnefar var kjempe sur. Kranglet høyt med meg, beskylder meg for ting som ikke er sant og bare gikk uten å si hade til meg og barnet i stad. Stakkars unge skjønte jo ikke hvorfor han bare gikk og begynte å spørre meg om fremmede menn på gata var pappa for hun skjønte ikke hvor han hadde blitt av.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hadde dere ungen med på mekling???? Der hadde vel ikke det noe å gjøre. Det kan lett bli mye følelser og temperament.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Ja, vi hadde desverre det på grunn av total mangel på barnevakt da alle er på jobb og hun ikke har begynt i barnehage enda. Det komme ikke til å skje igjen for det var ikke bra for henne. Barnefar klarte ikke å holde samtalen rolig og ropte og kjeftet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 hva er det han ønsker? hva er det du ønsker? det er litt vesentlig i forhold til hva du kan forvente ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå