Gå til innhold

Når dere jenter har anal sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

lar dere mannen deres fullføre sexen ved og komme inni dere da? Kjærringa mi er så kresen på det der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke farlig. Har kun hatt t en gang og det er så lenge siden at jeg huker ikke hvordan det endte...

Appropos kresen, jeg lar ikke mannen min komme i munnen min :)

Skrevet

Vi har en del analsex og han kommer ikke i rumpa mi nei..han må pent trekke ut slangen og sprute på meg..syns det er deilig jeg da.

Skrevet

Han får ikke komme i munnen min det har skjedd ett par ganger.. men jeg sliter med konsistens og smaken... Når jeg er skikkelig kåt og jeg har "skitne" tanker i hodet mitt vil jeg gjerne at han skal avslutte i rompa... Mere motstand der da og jeg vet det tenner han noe sinsykt....

Skrevet

han kan godt komme inni meg, men vi bruker jo kondom da, jeg vil ikke uten det på...så kanskje det er jeg som er kresen;)

Skrevet

vi har ofte analsex, og han kommer alltid inne i meg, så kan jeg frakte det videre til do så det slipper å bli så mye gris:) det er både praktisk å deilig å la han komme inne i meg, men liker ikke dama di det, så må du respektere det!

Skrevet

syntes det er sexy at han kommer i rumpa mi jeg....

Skrevet

Han kommer alltid inne i meg når vi har analsex...

Skrevet

Vi har hatt analsex nesten daglig i snart 3 år...(det vil si gjennomsnittlig)...og hver gang har han fullført inni meg.Ikke noe probelm det...må uansett en tur på toan etterpå. Nå prøver vi å bli gravid, så da har vi vanlig sex + analsex...også fullfører han foran.

Skrevet

Sæd i rompa fungerer jo som klyster!!! Gjorde iallefall det hos meg=(

Skrevet

Jeg lar mannen min sprute bak så mye han vil. Synes det er kjempe deiligt. Liker følelsen av å bli fullt skikkelig opp :)

Problemet er vel heller at han ikke er så veldig opptatt av anal sex. Blir litt frustrert over det :(

Skrevet

Det er jo individuelt hva man liker, men for min del og våres del så syns jeg det er deilig at han kommer inni meg,bak.

Nå har vi vært sammen i over 2 år og vi har ikke hatt "masse" analsex før nå i det siste.... Vi prøver oss frem og må rett og slett kjenne hverandres grenser. Viktig å respektere hverandre.

Og dele nytelsen.... For fy faen så deilig man kan ha det sammen..... mmm

Skrevet

Etter to graviditeter, er det nok av hemorroider bak der, så noe analsex blir det ikke nei, ikke når det er smertefullt. Men har forresten hørt historier om kraftige infeksjoner etter folk som har hatt analsex uten kondom. Det er ikke det mest renslige stedet man kan putte kjønnsorganet sitt i akkurat. Hadde jeg vært mann, hadde jeg nok tenkt meg om to ganger, og heller puttet på en kondom, istedet for å risikere infeksjoner der nede grunnet tarmbakterier.

Skrevet

han får komme akkurat der han vil :) Er ikke sååå ofte vi han anal sex, (føler jeg må vere i et visst 'humør'), men ja, når vi har analsex får han spute oppi så mye han klarer ;)

Skrevet

Han får komme hvor han vil, og så ofte han bare vil!

Han tok meg i alle hull i helgen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...