Gå til innhold

Mormor og morfar som ikke ofrer noe for barnebarna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å er litt irritert, vi har flytta laaaaangt bort fra familien. Mamma er største hypokonderen på jord, så hun kan ikke planlegge noen ting. Har spurt om hun å pappa kan komme opp hit i august for å passe ungene en helg, sånn at vi kan få være med på en båt tur. Har også sagt at vi kan betale flybilletten for dem. Men neida, det blir alt for dyrt for dem!!! Men de kan reise til syden 3 ganger i året, for det er jo gøy, da kan de røyke å drikke hvor mye de vil (får ikke røyke inne med mine unger, en har astma osv.). Er så utrolig skuffa!!!!!!!! Spurte om de kunne komme ned dit vi skal være på slutten av ferien vår, for da har eldste mann bursdag, men hun kunne ikke planlegge så langt fram!!!!!!! Hallo, hvor mye bryr de seg egentlig om sine 3 barnebarn???????????

Vet ikke hvor mye jeg skal stresse for å få tid til å treffe dem når vi reiser ned på ferie!!!!!!!!!!!!

Må legge til at de har ikke stressende jobber, mamma er mer sykemeldt en på jobb, pappa har vært ufør i 15 år (minst), er løsemiddelskadet!!

Takk å pris for gode svigerforeldre, de kommer opp og betaler flybillettene selv. Tenkte vi skulle spandere middag på de på den beste restauranten her, som takk for hjelpa!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine besteforeldre, dem besøkte oss aldri, men å dra på ferie å reise overalt ellers, det var ok.. å de bodde bare noen få timer unna oss..

de har ikke brydd seg engang med at ejg har fått baby, dem har verken ringt eller sendt et kort, på de 7 mnd jonah har vært her hos oss....

Skrevet

Så ufattelig dårlig gjort av dine foreldre. Jeg klarer ikke å skjønne meg på sånne folk. Voksne kan de umulig være, og superegoister. Setter seg selv først uansett, uten tanke på at de skuffer deg og ikke minst dine 3 små. Nei, kutt dem ut, og la det heretter bli opp til dem å ta kontakt, om de ønsker å se barnebarna. Hadde jeg vært deg, hadde jeg IKKE giddet å treffe dem når dere har ferie....... om de selv ikke tar iniativet til det! La de smake sin egen "medisin"....

Håper dere får en fin båttur, og takk og lov for at svigerforeldrene dine stiller opp :)

Skrevet

Hjelp til pass av barn? Hva er det for noe, nei det har jeg ALDRI hørt om :)

Ikke mye avlastning her i gården heller... ikke mye skriver jeg, mener ALDRI.

Men men, de får sitte der med "familieverdiene" sine og kose seg. Jeg vet i allefall den dagen jeg blir tante eller bestemor...åååååååh, da skal jeg skjemme dem bort og vi skal ha det sååå fint :) Og mine barn skal få lov til å få noen fridager i i ny og ne, så myyyye de bare vil.

Skrevet

Akkurat det har jeg og tenkt, når jeg blir bestemor skal jeg avlaste slitne foreldre og kose meg med barnebarna!!

Mine svigerforeldre er ikke noe flinke til å spør om vi vil ha hjelp, men de sier heller aldri nei hvis vi bare spør!!!!!!!!!!! Heldigvis at vi har dem:-)

Skrevet

Jeg er også veldig VELDIG gla i mine svigerforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...