Gå til innhold

Se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kastet han jeg bor sammen med en brødskive i ansiktet mitt da han ble sint på meg?

Skal jeg flytte noe som frister, eller er det ikke grunn nok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi. Ser det for meg, og det ser ganske komisk ut! Nei, bli boende, sånn at du kan fortelle hva som skjer neste gang han blir sint.

Skrevet

Vi tullet, han tok og dro meg i øret på gøy for noe jeg sa

jeg dyttet til han så pålegget på brødskiva hans datt av og da klikket han og kastet brødskiva i ansiktet mitt kjempe sint og var ikke måtte på hvordan dritt kjærring jeg var.

Skrevet

måte skal det stå :->

Skrevet

Skjønner! Kansje han er full av hormoner han også... Men det er litt drøyt å bli så sinna da. Men ut fra det første du skrev hørtes det så komisk ut. Men å flytte fra han pga en sånn hendelse er vel kansje litt ekstremt, med mindre du får brødskiver kastet etter deg daglig da! Ta igjen og kast en loff.

Skrevet

Ble litt skremt jeg faktisk, fatter ikke hvordan det er mulig og bli så forbannet, kaster ikke noe i ansiktet mitt liksom ser ikke på det som helt normalt.

Ikke har jeg fått en unskyldning heller!!

Nå er han på jobb, så får vi se om han ringer i pausen.

Vi er faktisk gift og man behandler ikke kona sånn.

Men er kansje ikke grunn nok til og gå fra han vi får se :-)

Klem fra Hi

Skrevet

Han har tydeligvis hatt en skikkelig dårlig dag. Jeg skjønner at du ble sjokkert og skremt, det gjør sikkert han også og han skammer seg nok. En unnskyldning skal du ihvertfall ha! Lykke til.

Skrevet

Jo takk for det. Pausen hans er om ca 15 min så får vi se!

Skrevet

Bra det ikke var et helt brød han kastet for DET hadde jo vært sykt... Om dette er sant er jo den mannen helt skada.

Skrevet

Vel det var første gangen og han har lovet at det er siste gangen og jeg slo faktisk brødskiva ut av hånda på han først men ikke helt stabilt kansje men vi ler begge av det nå.

Skrevet

neste gang hiver du bare kneipbrødet tilbake på han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...