midlin Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 da skal jeg til legen klokka ett i dag..jeg re så svimmel og ar vært det ganske lenge..har trodd det var et gravisymptom...men jeg har testet negativt og begynte å blø i går..blør ennå..våknet med enorme smerter nedover beina og i bekkenet i dag og ekstremt øm i livmoren..jeg har fortsatt symptomer så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå