midlin Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 da skal jeg til legen klokka ett i dag..jeg re så svimmel og ar vært det ganske lenge..har trodd det var et gravisymptom...men jeg har testet negativt og begynte å blø i går..blør ennå..våknet med enorme smerter nedover beina og i bekkenet i dag og ekstremt øm i livmoren..jeg har fortsatt symptomer så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen min..
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Lykke til på legetime Håper de finner ut hva som er galt! Hold oss oppdatert!
midlin Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 da har jeg vært hos legen..han kunne ikke finne noe galt..han mente jeg hadde en infeksjon,,,men alle prøvene var i orden da.. og ejg er ikke gravid..men nå har jeg fått time til utredning siden vi har prøvd ett år..han skal også til utredning i løpet av uka..så da finner vi nok ut om det er noe galt eller om alt er i orden....men jeg er fortsat svimmel så jeg fikk sykemelding ut uka og skal til legen igjen på mandag..han sa jeg kanskje skulle bli henvist til gyn.. vet dere hva som skjer på en sånn utredningstime??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå