Gå til innhold

hvordan er det med overtalelses-evnene deres jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg skal overtale min kjære om å dra til alta idag, for å handle nytt spisebord.. så, da er jeg i gang med tenking, hvordan eg skal gjøre det..

har tatta mini idag, så han har fått sove lenge, han sover enda faktisk! så skal eg lage eggerøre, å steike pølser, å lage god frokost til han, SÅ skal eg komme med.. "idag hadde vært fint vær å dra til alta..." har til å med skaffa barnevakt til mini!! så vi treng ikke ta han med, for da kan vi dra dit og tilbake sånn.. ja, full fart?

hmm.. no må han bare våkne, så skal eg se om eg klare det... veien til en mann, den går alltid gjennom magen :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der drar du lett i land ja! Hvor bor dere da siden dere har tenkt dere hit bort for å kjøpe spisebord? :o)

Skrevet

jeg er GOD på å overtale. Kaller det god personlig gjennomslagskraft. Men jeg hadde allikevel ALDRI klart å overtale mannen min om å kjøpte spisebord i Alta...

det kan ha noe med at vi bor i Lillestrøm :)

men god mat, levende lys og raffinert undertøy er vel en sikker vinner??

Tvi tvi!

Skrevet

Hæ.... trodde du bodde like utenfor Alta jeg.

Det kalles ekstremt god overtalelse evne :)

Hvor lenge skal dere kjøpe spisebord i Alta?

Skrevet

nei, vet dere, eg bruke aldri sex som et lokkemiddel, anna enn å få han i seng da...

hadde følt emg skikkelig horete, om han skulle få seg no, bare for eg sku få viljen min..

ja, vi bor bare ca en times kjøretur unna alta :) så det blir ikke så langt for emg. men det er sååå fint i alta!!!! :):):):):)

Skrevet

farsken... begynne å se dårlig ut for det, klokka er bare halv 10, å det er allerede over 20 grader ute.. så blir nok en varm dag, så han gidde nok ikke å sitte en time i bil, uten klima-anlegg.. hmm....

Skrevet

Men du kommer ikke fra finnmark ser det ut som? Hva fikk deg nordover, kjærligheta eller? Syns du virkelig det er fint i Alta?? Hmmm.... ;o)

Skrevet

Tror det er meldt kaldere til i morgen, og så varmere igjen på onsdag. Får utsette det til i morgen da kanskje. :o)

Skrevet

hehe..

vel, eg bor jo ikke i finnmark, eg bor jo i kvænangen.. er egentlig fra 2 tima lengre sør, men flytta hit da eg gifta meg :):)

ja, elske alta!! er der kjempeofte!!! skal flytte dit, før eg dør. for eg har sagt til min kjære, at her blir eg ikke for alltid..!

Skrevet

Ok, skjønner du vil til alta da. ;o)

Første gang jeg har hørt at noen syns det er fint her da, alle syns det er så stygt!! Jeg syns vel egentlig heller ikke det er så pent i selve sentrum, men masse fine plasser rundtomkring da. :o)

Skrevet

åå.. eg like hele alta :) men å bo i bittelille kvænangen, da er jo alt utenfor pent.. :)

Skrevet

Hehe....ja det vil jeg tro. De legger ut masse nye tomter her til neste år og året etter der igjen, så det er bare å komme. :o)

Skrevet

njaaa.. er nok ikke så lett å dra herfra da.. sitter for godt fast, så... min kjære har jo familie her, å vil ikke reise da.. å han har eget firma også, som ikke bare er å reise ifra.. så eg sitt her, veeeeldig arbeidsledig, pga at han er sta. .derfor eg ikke skal bo her hele livet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...