Noah A*3 daga over* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 i natt fikk i ikkje sove før seint... hadde hatt mye menssmerter/mensmurring med vondt i ryggen og hard mage i hele går... ble mere vondt utover kvelden,å når i sku sove ble det enda vondere...fikk vondere og vondere tak etterhvert,lå å pusta å prøvde å slappe av så mye som mulig... orke ikkje ringe føden,e 1,5time med kjøring..ska te jm imårra,håpe ho kan sjekke om i e moden... 22 daga igjen no...så håper virkelig at nokka e på vei å skje... men vil ikkje håpe for mye.blir så skuffa da...
Noah A*3 daga over* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2007 å hadde skikkelig press nedover..kjentes ut som i måtte drite skikkelig...men måtte ikkje egentlig... håpe håpe... gleder meg til jm timen imårra.høre om ho kan sjekke...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Høres jo ut som om noe er på gang...men det er nok lett å bli lurt dessverre! Jeg ble rundlurt i går..... Kan jo bare være modningsrier f.eks... Du får se hvordan det utvikler seg i løpet av dagen. Spennende er det uansett! Lykke til!
Noah A*3 daga over* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 ja i tar det som modningsrier i..for har ikkje hatt så mye av det idag... ja en kan fort bli lurt... blir vel snart satt igang du no vis du ikkje får snart?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har også hatt det sånn de siste dagene. Magen er nesten konstant hard! Jeg har 11 dager til termin og frykter at dette kan bli en laang ventetid! Lykke til da, det kan like gjerne være tegn på at noe er i gang!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 blir vel ikke før mandag 2. juli i såfall tenker jeg...de "gidder" vel ikke i helgen:( Håper så inderlig at jeg slipper å bli satt i gang...håper på onsdag jeg...he he! Aner ikke hvorfor da..
Noah A*3 daga over* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2007 ja vi får se ka som skjer...men som sagt,håpe,men har ikkje for store forventninger...blir så skuffa da...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå