tøfflus Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Men er vel kanskje ikke så rart for er jo det siste jeg tenker på før jeg sovner... Og første jeg tenker på når jeg våkner for den saks skyld. Mye baby i hodet mitt om dagen
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg drømte mye baby da vi var i prøvefasen, bl.a at jeg glemte å gi den mat eller dro fra den og slike syke ting. For tiden drømmer jeg utrolig mye rart, men lite om babyen. Drømte at samboeren min var i alvorlig trafikkulykke og at jeg ikke visste om dattera vår på tre år var med og styrte noe fryktelig for å få tak i sykehuset, men greide det ikke uansett hvordan jeg prøvde. Var helt ferdig da jeg våknet. Drømte også at folk på arbeidsplassen min opererte ut det venstre øyet og absolutt anbefalte meg å gjøre det samme fordi det var så bra. Har mange slike eksempler. Drømmer aldri så mye rart til vanlig men lurer på om det er fordi jeg sover så mye dårligere for tida pga den store magen, dogåing osv.
AnnCoglillepinky=) Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg drømmer også masse om bebisen! Har drømt mye at jeg ikke fikk til dette med amminga. Også sånne rare ting som at jeg har hatt med bebisen på langtur og glemt vogn, så jeg måtte bære den i en gymbag. Uff..Helt sprø ting!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Hei! Det er også veldig vanlig å drømme syyke ting etter fødselen.. Husker jeg drømte at jeg skjært av hodet på den nyfødte datteren min!! Var helt forferdelig da jeg våknet for det var en sånn drøm som virket helt ekte... Svigermora mi hadde drømt at hun kokte suppe på babyen sin.. Er egentlig litt greit å vite at det er normalt å drømme sånn under og etter svangerskapet, for jeg ble ordentlig bekymret for min egen syke altså..
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Hverken tenker eller drømmer om ANNET enn baby=) Gleder meg så fælt til jenta kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå