irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Etter litt over 9 mnd fikk jeg mensen tilbake. Jeg vet jo at den sikkert er uregelmessig sånn med engang og det har jo ikke gått mer enn 6 uker, men jeg lurer jo fordet da ;o) Den har aldri vært uregelmessig før, men så har jeg jo aldri født før heller liksom. Det hadde ikke vært meg i mot å bli gravid igjen, men jeg får vel bare ta det heelt med ro den kommer nok... Kan jo nyte spenninga så lenge det varer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå