Tia med 2 ♀ Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Skal gifte meg til fredagen vel håper jeg......... Men er litt styr. Først hadde vi glemt å sende inn papirene (pga problemer i svangerskapet og senere ammetåka rundt fødsel) Så tok det 2,5 uke å få det ferdig ville tatt lengre om ikke jeg hadde ringt og mast på dem litt. Vi skal gifte oss hos byfogden, og når jeg kontaktet dem første gangen var det masse timer ledig både fredag og lørdag, men kunne ikke sette av time før de hadde vigselattesten. Så fikk jeg endelig sendt dem til de sist torsdag (ja jeg vet veldig sent ute.) da var det bare noen få timer ledig igjen på fredag og ingen på lørdag. Men igjen de kunne ikke sette av time før de hadde fått prøvningsattesten. De skulle kontakte meg når de fikk den. Hørte ingenting fra dem på fredag eller på lørdag. Så nå er det mandag og begynner å bli stressa for ikke vet jeg om de har fått attesten og ikke vet jeg om de i så fall har satt av time til meg. Sendte de en mail som jeg håper de svarer raskt på. Skulle ha ringt dem men har selvfølgelig ikke telefon idag.(vi har bare mobiler og min glemte jeg igjen når jeg var på besøk i går.) Problemet er at samboers familie kommer torsdag og skal bare være en uke så vi prøver jo veldig å få dette gjort mens de er her.(de bor ikke i Norge, så det er en lang reise.) Stresser også med at jeg skulle ha vaska rundt huset og ordne en enkel lunsj + kaker for de som velger å duke opp når vi gifter oss. Nærmeste familie (som er ganske stor ca 20 stykk.)har alle fått beskjed at de er velkommen men det ikke er en ordentlig bryllupsfest. Allt dette med en 7 uker gammel baby som ikke vil sove eller ligge for seg selv.............. ok sikkert ingen som orker å lese gjennom allt dette engang, ble vel like rotete som hodet mitt er akkurat nå. trengte bare å få det ut.....
uuups:) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Får håpe alt ordner seg!!! Ikke lett å få gjort ting og tang når man har en så liten baby i hus tenker jeg! Nå må du ikke slite deg helt ut! Lykke til med bryllup:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå