Gå til innhold

Hva tror dere om denne vogna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den ikke. Så så veldig simpel og enkel ut. Greit om storesøsken er "for gammel" til å sitte i vogn, og kan stå bak, men vogna i seg selv så ikke behagelig ut..... Ikke var det fothviler til føttene for minstemann heller??? Nei, hadde ikke gått for denne...

 

Men får du den superbillig, og kun f.eks. skal ha den i syden e.l. da ville jeg nok kjøpt den, med tanke på at det ikke er "så farlig" om den går i stykker på flyet e.l......!

 

Så du får ikke min stemme for denne nei :)

Skrevet

Etter å ha jobbet i DisneyWorld har jeg sett tusenvis av sånne vogner.. De ser jo helt grei ut til sitt bruk, type å frese litt rundt med der ungene ikke nødvendigvis sitter i vogna hele tiden..

Men, jeg tror den ungen som står bak kan hvile rumpa si på det lille brettet der bak også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...