Gå til innhold

Overtidsdamer enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg over på min 4. dag... Hyggelig... Andre? -Håper ikke det er så mange, for deres del ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest julimamma
Skrevet

2 dager over termin... Tungt og gå å vente!

Skrevet

Å jada, går fortsatt rundt med bolle i ovnen jeg også! Grrrr... fremdeles ingenting som tilsier at snuppa har planer om å komme ut. Men jeg krysser fortatt fingrene for at det plutselig bare skjer noe ;-) Femte dag over termin her...

Skrevet

Altfor mange dager over term her...

Er helt deppa...alle maser så fælt..orker ikke svare på meldinger mer...bare ignorerer dem...men da begynner folk å ringe...åååååh!

Er sur og grinete og har ingen tegn på noe som helst:(

Skrevet

termin i dag, så nå er jeg snart også med i 'overtidsklubben'. prøver å ikke vente for hardt....og husk at fullmånen kommer opp i slutten av uka, jenter!

Skrevet

Ja nå er jeg 2 dager over termin,og jeg er dritlei!!!! Kan han ikke bare komme? Han er jo ferdig... Ligger bare der og vil ikke ut... Det er typisk. Jeg har som sikkert de fleste andre håpet at han skal bli født i to/tre uker allerede!

Skrevet

8 dager over:( Blir gæærn av detta her jeg.

Skrevet

Jada, 2 dager over terminen... Begynner å bli litt utålmodig, selv om man vet så godt at det heter: +/- 14 dager!!! Har ikke lyst til å være gravid i 2 uker til....vil bli mamma nå!

Skrevet

Da har jeg foreløpig dagens rekord - 11 dager over her. ringte akkurat til Bærum sykehus og spurte om jeg ble satt igang på torsdag, da er det gått 14 dager over termin. Men neida, om alt var bra så fikk jeg ny time 2 dager etter det igjen. Og ikke en gang da ble jeg satt igang om alt var bra.

Skikkelig utrivelig dame også forresten. Blæh! Kunne vist litt medfølelse ihvertfall.

Ellers bare blodslim i små mengder og kynnere som gjør litt vondt i ny og ne.

NÅ VIL JEG FØDE!!!!

Skrevet

ja du har desidert dagens rekord ja! Stakkars deg...er ikke så langt etter jeg da...

Har bestilt meg gravid massasje i morgen, syns så synd på meg selv, så trenger litt pampering;)

JM som jeg pratet med på AHUS sa rett ut at der ble du satt i gang etter 14 dager uansett, så fremt det ikke var stappfullt der...

LA OSS FØDE!!!!

Skrevet

Håper vi slipper å bli satt i gang. Men må innrømme at jeg skulle ønske jeg ble det om knøttet ikke er ute innen torsdag. Så fint at de er litt mer konkrete på AHUS da, og at du nå vet at det er en maksdato.

Kos deg må massasjetime - det hørtes ut som en god ide. Kanskje jeg skal gjøre det samme? Er jo ferdig med alt som har med forberedelser å gjøre, så det er litt sparsommelig med ideer til hva jeg skal fylle ventetiden med. Prøver å kose meg altså, men det er litt ensomt. Orker jo ikke gå noen steder og ikke alle steder jeg orker å kjøre bil til heller. Og så er jeg sååå dårlig til å se på tv på dagtid - ikke så mye gøy der heller på dagen.

Ser ut som Lille Trille har født - og kanskje hun med samme termin som meg?

Kanskje jeg får et juli-barn? Hm, det må jeg tenke ltt på,

Skrevet

Gulp, nå lurer jeg faktisk på om det er noe på gang her! Men kan dette virkelig være rier?? Er jo ikke sååå vondt, liksom. Men de kommer regelmessig hvert 8. minutt her nå.. Ringte nettopp føden og fikk beskjed om å avvente til det var 5 min mellom.. *åååh, håpe håpe håpe at det skjer litt fremgang og ikke stopper helt opp* Kryss fingrene for meg da, jenter! :-)

Skrevet

Heier på deg Erykah!

Nå håper jeg du har god påvirkning på oss andre!

Skrevet

Så var det jeg og den misunnelsen min da....jeg vil og ha vondt!!!!

Stå på Erykah! Håper det virkelig er noe på gang for deg!!! Men jeg er misunnelig assa....

LYKKE TIL!!!!!!

Hold oss oppdatert..

Skrevet

Blir nok juli barn her ja...JM sa at 1. juli var en fin dato...#snufs#

Skrevet

2 dager over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...