Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Skriver denne her inne siden jeg skal gifte meg i sommer.. og det går an å være anonym her. Trenger litt råd.... Saken er at jeg leste litt på mannen min sine sms i går.. (det var sikkert dumt av meg, vet det...) Så han hadde fått en sms av ei dame med nummer han ikke hadde lagret. Det stod noe sånt som: "Hei søten! Det er (navnet). Kan du ringe meg? Trenger deg! He he." Mannen min jobber i service bransjen og det kan jo hende det var noe jobbrelatert da, med "trenger deg". Men alikevel..reagerer litt på at noen damer kaller mannen min for "søten".. Så---føler meg litt teit..dette trenger jo ikke være noe..og det var galt av meg å snoke i meldingene hans ja. Men skal jeg spørre mannen min om denne meldingen, eller driter jeg meg ut da? Hva syns dere? Uff..
babyandme Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hei.. Har du prøvd å spore opp nummeret? Kanskje det er noen på jobben hans ja. MEN- hvorfor er ikke nr lagret i tilfelle? vet du hva.. jeg synes du burde spørre mannen din hvem dette er..! Jeg vet jeg hadde blitt opprørt hvis det hadde skjedd med mannen min. Klart, er ikke så fint å snoke i mld hans.. men bedre å spørre han om dette enn å gå rundt å lure.. da vil han nok merke på deg at noe er i veien. Bedre å "redde" ekteskapet enn å unngå å ta det opp i frykt for at du driter deg ut. Dersom det skulle være utroskap, er det best å ta det med en gang. Masse lykke til! klem
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Tusen takk for svar... Tror jeg kommer til å konfrontere han... må bare manne meg opp først.. syns det er så dumt, fordi jeg tidligere en gang også snoket i mld hans, og den gang lovet at jeg aldri skulle gjøre det igjen.. . Dermed blir det jo tillitsbrudd fra min side. Huff dette er ingen bra trend..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Ja det er jo et tillitsbrudd i fra di sin side, siden du har lovd han å ikke gjøre det. Og han blir sikkert skuffet og sint, vist du tar det opp. Men siden dette plager deg, og dere skal gifte dere, så bør du snakke med han, synest no jeg. Men kan jeg spør, hva var grunnen til at du gikk å snoket i meldingene hans?Det må jo vere en grunn for at du gjorde det?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Det var nok ren nysgjerrighet.. er veldig nysgjerrig av meg.. Vet ikke om det ligger noe mer bak..om det er fordi jeg ikke klarer å stole på han eller ikke.. huff..det er så dumt, VIL nemlig stole på han men tror det er en liten brøkdel av meg som er litt i tvil av og til..
lutefisk Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Er enig i at det er litt rart å høre andre kalle kjæresten for "søten". Men jeg hang meg litt opp i "he he" som det stod i slutten av mld. Høres ut som en fleipete tone. Hva du gjør får bli opp til deg. Selv synes jeg ikke det virker som noe spesielt, men det får du kjenne på selv. Er du usikker på ham, så tar du det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå