Gå til innhold

Bajs... Skattepengene har ikke kommet enda!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritt altså! Og jeg som tenkte å ut å shoppe til lillegull i dag.. :( begynner nesten å lure på om noe er galt en plass i systemet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått mine på konto så kanskje du får utover dagen?

Skrevet

Håper virkelig det! Ting blir trekt fra kontoen også, så begynner å minke ganske raskt:(

Gjest irismor
Skrevet

Har du sjekket på selvangivelsen din at det er riktig kontonr som står der. Jeg fikk et år pengene inn på en helt annen konto som jeg aldri bruker. Så ta en titt på selvangivellsen og se om det er riktig konto du sjekker =)

Samboeren fikk sine på fredag.

Skrevet

jeg går også og venter på mine/ våre. Har bryllup neste helg og cashet ut kjolen min og tilbehøret før helgen... Da minsker det kjapt!

Har sjekket at kontonr mitt stemmer, men jeg måtte endre det på rettledningen- for det kontonr som stod på meg aner ikke jeg hvem er sitt!! Oppdaget det, og ser nå at det er min lønnskonto det kommer inn på! Etterhvert.. kjedelig å gå sånn og vente...

Skrevet

Når jeg leverte gjorde jeg om på kontonr fordi det stod et gammelt kontonr så det skal være rett.. Fader! Så finner e ikke selvangivelsen med kodene på! Isj! Alt går galt i dag:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...