Gå til innhold

bursdagspresang til typen... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

da typen og jeg gikk en runde på kjøpesenteret for en måneds tid siden pekte han ut noen dvd'er som han sa 'disse kan du ha i tankene når du skal kjøpe bursdagspresang til meg' og jeg var overlykkelig for han er dritvanskelig å kjøpe gave til, men nå visste jeg hva han kunne tenkt seg.

når er bursdagen hans bare noen dager unna, og jeg hadde tenkt til å stikke ut å kjøpe de dvd'ene til han, men i går fant jeg først ut at kameraten hans har kjøpt en månefaselampe til mange 100 kr, og bestevenninna hans har kjøpt en star wars robot til over 1000 kr!! så kommer jeg, kjæresten og øyestenen hans, men noen usle små dvd'er?!?!

og jeg har ikke så innmari mye penger og skulle betale en strømregning i tillegg til typen sin gave og bursdagspresang til faren min i tillegg...

typen sa at han kommer til å like gaven min uansett og at jeg egentlig ikke trenger å kjøpe noe til han, men seff må jeg kjøpe noe.. han kjøpte ny mobiltelefon til min bursdag...

så nå tror jeg rett og slett jeg driter i å betale strømregningen og kjøper noe fra ønskelisten hans på thinkgeek.com. jeg føler meg så utrolig treig som ikke tok hintet og kjøpte den månelampen til han før kameraten gjorde det... *sur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du hva

jeg syns du skal kjøpe dvd til bursdagen hans jeg

hvor glad du er i han gjenspeiles ikke av om du kjøper en dyrere gave enn vennene hans

kanskje de har masse penger

betal strømregninga

hvis ikke blir det mørkt og kaldt

kanskje du kan, hvis du syns gaven er for dårlig som du anntyder gi ett gavekort på en opplevelse dere kan ha sammen?

trenger ikke koste noe

en piknik

massasje

en romantisk tur til ett sted i nærheten

mye man kan finne på som vennene ikke har mulighet til å gi:)

Skrevet

Ikke dropp strømregninga:) Kjøp dvdene og gi dem med omsorg og kjærlighet! Er han den han burde være, så setter han stor pris på dem. Du kan jo evt lage en "invitasjon" til en romantisk filmkveld med digg og kos og bare dere to...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...