Gå til innhold

hva er det som hjelper mot kvalme,tretthet og oppblåst mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som kan hjelpe mot disse plagene? Har vært sånn i et par uker nå:(

takk til dere som vet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva spiser du i løpet av en dag da? Må vite litt mer før man kan komme med råd :)

Skrevet

nesten ingen ting for jeg får ikke i meg mat pga kvalmen

Skrevet

Eneste jeg kan se for meg som "virker" er en graviditetstest ;)

Skrevet

..er vel der problemet ligger da. Man blir kvalm, trett og får oppblåst mage av å ikke spise.

Prøv å få i deg litt? En halv skive? Litt havregrøt, weetabix, frokostblanding? Små og hyppige måltider, med frukt, fiber og vitaminer.

Skrevet

kan ikke være gravid heller gikk på p-piller men slutta på de for en uke siden nesten pga samme problemene som jeg har nå. Men skal kjøpe test etterpå for og utelukke graviditeten. Kan det det være ettervirkninger av p-piller da tro? Nei får nesten ringe legen i sted men takk for hjelpen jenter

Skrevet

jeg kaster det opp igjen så det er ikke vits. Men takk for svar.

Skrevet

Kan jo bli gravid selv om du bruker p-piller

Skrevet

ja det vet jeg. Ble det med dattra vår så det er en stor sjanse på det ja. Nei får komme meg på apoteket og ringe legen etter jeg har testa meg. Men takk skal dere ha for at dere svarte:)

Skrevet

..og spesielt kan man bli gravid på p-pillen om man driver og kaster opp hele tiden ;)

Skrevet

Så spennende! Er du klar for evnt. en til?

Skrevet

egentlig ikke men jeg vil heller ikke ta abort, vi hadde bestemt oss for og ikke få en til. Men nå stikker jeg på apoteket en tur.

Skrevet

den var negativ men jeg aner ikke når jeg skal ha mensen heller. skal også til legen i morra og ta blodprøver for og prøve og finne ut hva som gjør meg kvalm og trøtt

Skrevet

Ikke for og være slem,men har lest her inne at du har tatt endel graviditets-tester i det siste,du har hvertfall ikke utelukket en eventuell graviditet,og når dere ikke ønsker en til så burde dere kanskje være litt forsiktige?

Unsett,jeg ville ha tatt en tur til legen og fortalt han\hun om plagene dine.

Er ikke normalt og kaste opp alt man spiser,og det kan nok være grunnen til trettheten og oppblåst mage også.

Og kanskje det ville vært lurt og vurdere en annen type p-piller? eventuelt noe annet,f.eks spiral,så slipper du bekymre deg for om du er gravid hele tiden eller ikke..

Skrevet

jeg reagere på alle prevansjoner uten om kondom. Skal snakke med legen om det for jeg er så møkk lei av og ta de testene ja. Nei jeg vet du ikke sier det for og være slem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...