Gå til innhold

Da skal jeg til legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken halt 2 i dag skal jeg til legen siden jeg mistet IGJEN. Blir vel ikke gjort så mye. Jeg kjenner at jeg nesten ikke tørr å bli gravid igjen nå, redd for at det samme skal skje enda en gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Lulla. Håper du får en god prat med legen din!

Klem

Skrevet

hei vennen!!

hvordan gikk det med deg i dag?

var det en snill doktor?

klem

Skrevet

Var ikke noe sånn kjempe doktor nei. Det eneste som ble gjort var at jeg tok en HCG prøve for å sjekke at hormonet går ned, skal ta en ny i neste uke. Ellers skal jeg til UL om en til to uker. Så det var slutten på det kapitellet. Vi har finne ut at resten av sommer får vi berre hoppe over prøvingen, det vil si, vi bruker ingenting(som vanlig), men prøver ikke å få det til å klaffe.

Kjenner at jeg orker ikke å miste en til nå. Det at vi prøvde 2 år med den første, hadde et svangerskap FULL av komplikasjoner hvor hun nesten døde, fødsel hvor hun nesten døde+ at jeg har mistet 2 ganger, har gjort meg litt sliten. Har vert inne på disse sidene siden 2004, og livet har vel egentlig vert en berg og dalbane (men det kjenner du vel til selv). NÅ håper jeg at jeg slipper å blø nye 3 uker.

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

huff da...!

høres utolig slitsomt ut.

jeg ville også tatt en pause,prøve uten å prøve...skjønner?

vi er litt der.orker ikke å telle dager,tar det som det kommer.

blir jo regelmessig uansett.

tenker å ringe riksen etter ferien å høre hva som skjer med ivf.har jo ikke

hørt noe fra de.

Skrevet

ja, man kommer til ett punkt der man ikke gidder mer. Har begynnt å tenke litt det siste året at jeg tror jeg kommer til å anfre senere på at jeg ikke prøvde å kose meg mer, kose meg med mannen min osv. Det somer verst er vel egentlig at når man ikke får barn like lett som alle andre, så kan selve sex livet bli ødelagt, å det er ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...