MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 jeg er idag på dag 28 i min syklus. og idag når jeg var på do kom det litt rosa brunt på papiret. bare bittelitt. derfor lurer jeg på om det er tr som er på vei? har masse symptomer på graviditet og har blitt spådd av 4forskjellige graviditet. hvor av en som er blant europas beste og som skjelden tar feil. derfor er jeg så usikker. har vanligvis 28-32dagers syklus
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 det er ganske vanlig å få brun utflod rundt ikm hvis man er gravid, så det kan være et tegn:)
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 har pleid å få det før når jeg venter tr. men nå var det så utrolig lite. håper så inderlig at jeg er gravid. har ikm 25-29.
Mammalucia Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Har IKM i morra og hadde også brunt i går. Så regner med at tanta kommer :-( På en annen side, har jeg frrryktelig vondt i puppa for tida, hatt det i ca fire fem dager nå. Men - kan vel også være et tegn på tanta :-( Så forbereder meg på negativt resultat denne gangen....
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 jeg er sulten konstant selv om jeg nettopp har har spist masse og har lyst på masse rar mat. har stikninger i siden. men ikke ømme bryster da. kan ha noe med at jeg er operert:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå