Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hei! Jeg har den siste uken fått plager meg hofter og bak. Når jeg sitter rolig, "dovner jeg bort" i begge hofter, pluss baken. Det er samme følelse som om man har dårlig blodsirkulasjon i beina, slik at de "sovner". På natten har jeg veldig vondt i hoftene. Jeg starter på 2trimester i morgen, altså uke 13. Først tenkte jeg at det kunne være begynnende bekkenløsning, men dette skal vel komme om man er i aktivitet, og for meg er det jo stikk motsatt. Førstegangsfødende og bekymret som jeg er, tenker jeg på om det kan være en nerve e.l som ligger i klem? Noen som har opplevd det samme?
casiha Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har noe av det samme...veldig vondt når jeg skal såve.Har ikke vært særlig aktiv i svangerskapet.Jeg gikk til lege å fikk henvisning til fysioterapaut.Fikk konstatert at det var bekkenløsning. Var ikke det jeg trodde selv siden jeg var så tidlig på vei..men både lege å fysioterapaut sier det er bekkenløsning. Ikke alle har like vondt eller like store plager pga bekkenløsning,men kan være lurt å få begynt tidlig med behandling.Selv om fysioterapautene har fulle lister,så kommer du raskt inn til behandling grunnet at du er gravid,jeg fikk time i løpet av en uke.Håper dette var noe til hjelp Lykke til
ett ønske oppfyllt Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Akkurat slik har jeg det også. Jobber på kontor og sitter ganske mye i ro, da bare dover baken bort.. Å om natten er det akkurat som det samme skjer med hoftene når jeg ligger på siden..
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Merkelige greier... du skal få høre hva legen sa:)
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Bekkenløsning sa legen min.... tidlig synes jeg, men .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå