Gå til innhold

Noen her som har volkswagen caravelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyde? Hva er bra/ikke så bra? Vurderer å kjøpe en slik en, 4x4 :)

Lurer på hva dere som har denne type bil har å si om den?! Skjønner at den sikker er litt lat, men det gjør ingenting. Det er plassen som har noe å si for meg. Med to hunder, ei vogn, en unge, (kanskje en til om ikke alt for lenge) så trenger vi plassen.

Så, noen som har noe å si om denne bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er kjempe fornøgd med den me har !! Den er ekstralang og med syncro. Den eg har er ein 94 mod så den bråkar veldig sida dei generelt er dårlig lyd isolerte men det blir ein vane.......:) Har ikkje turbo dielsel eg heller så den er dau men eg kjem meg fram med den og det er det viktigaste for meg.

Det som er litt dumt er at det kostar ca 20000kr å bytte registeret....:(

også må du passe litt på drivakslingane for du har 4 av dei når du kjøper syncro, har bytta to på våres sida me fikk den i 2004. Har du ein som kan skru litt så gjeng det veldig greit.............!!

Men eg er veldig glad i bilen min!!!!

Skrevet

Gløymte ein ting,pass på å få med skikkelige seter bak og ikkje benk. Da har du kjempe god plass til beina uten at du tar noko større av bagasjerommet

Skrevet

Jeg kjøpte Caravelle for et år siden,og ELSKER bilen min! ;-)

Nå vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten den.Den er romslig og har plass til alt jeg trenger og mere til.

Kjører vogna rett inn,og når vi var på ferie tok vi med alt vi hadde lyst til av bagasje og bilen var ikke halvfull engang

!Da hadde vi kombivogna ståene oppslått baki,så da vi stoppet for å strekke på bena,la jeg vesla i vogna så hun kunne strekke på seg der,og få tørr bleie.

Og når vi spiste langs veien,var vi ikke avhengig av rasteplass,gikk fint å stå under luka bak..Og vi sto tørt under luka hvis det regnet under matstoppet;-)

Nei,bilen er gulle-god,og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den.Når den skal byttes ut blir det i en nyere modell,med turbodieselmotor,for det er vel det eneste minuset jeg kan komme på.At den ikke er den kjappeste oppover bakkene ;-)

Skrevet

Har hatt caravelle siden mars i fjor, er ikke så mye vi har brukt den siden vi flytta i juni i fjor, å bilen står igjen. Men var jo helt fantastisk angående plass osv. Vi har 3 barn, og alle hadde god plass til seter og bein. Eneste jeg savna på vår var dør bak på fører siden, måtte klatre inn i bilen for å feste en av ungene. Vi skal forresten selge vår, men det er jo en gammel 93 eller 94 modell!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...