Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Nå nærmer det seg dåp her damer så hjelp meg!!! Lite aktivitet på navnedebatten så prøver her...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg er seriøst desperat her!!! Vi kan ikke bytte navn flere ganger! Litt rart for små søskenbarn når Ulrik plutselig forsvant og det dukket opp en Noah. Hvor er Ulrik? Kan ikke komme med hvor en Noah? og Hvem er Theo????
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 hehehe du høres ut som meg...tulla er snart 5 mnd og enda ikke bestemt meg helt:P hva med samuel? hehe..hmm..guttenavn er vansklig..fin et par navn du virkelig liker og trekk lodd:P sjekk ut www.yeahbaby.com www.babynameworld.com og navnguiden på sia her...
LisaColli Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Noah Nathaniel Noah Christoffer Noah Andreas Noah Sebastian
melinda Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 He, he, det er ikke lett med navn nei... tror man trenger tid på å venne seg til å kalle barnet sitt med navn uansett hva man velger. Snuppa mi er snart fem mnd og først nå begynner det å bli naturlig å snakke om/til henne med navnet hennes. Noah er kjempefint alene, eller: Noah Elias Noah Aleksander Noah Sebastian som det står over her var fint
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Hvorfor ikke bare Noah? Du kommer garantert til å bruke kun dette etterhver. Ikke mindre vil gutten din bruke kun Noah når han blir eldre... Men nå er jeg personlig ikke veldig glad i dobbeltnavn, da....synes det blir "smør på flesk"....
Djoolia 07+08+12 Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Noah Alexander er fint ja =) skulle gjærne hatt dobbeltnavn på babyen, men blir harry med fire navn synes jeg...
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Kjenner en som heter Noah Martinius. Syns jeg er fint og gutten er helt nydelig!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 Synes Noah Kristoffer eller Noah Aleksander er fint.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 det første som slo meg er Noah Alexander. Ser at det er mange andre her som også kommer med det forslaget.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 regner med at du har bestemt deg for at han skal ha et mellomnavn av flere årsaker, personlig synest jeg nok at Noah er finest for seg selv. Likevel, siden du spør: Noah Elias Noah Aleksander Noah Sebastian Noah Benjamin Noah Emil Noah Nicolay Noah Nikolai Noah August
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Takk alle sammen for svar! Først: Bare Noah + Etternavn blir veldig feil, da vi har et langt veldig norsk - sen navn! Jeg føler det mangler noe med bare Noah så vi skal ha mellomnavn! Vi vurderer: Noah Elias Noah Leander Noah Aleksander Men ingen av disse fallt jeg helt for sånn som jeg har gjort med andre navn! Angrer egentlig litt på Noah, men toget er gått så den ballen har jeg lagt død, så ingen vits å kommentere det. Jeg vil ha et navn jeg er stolt av å si!!! Håper at noen bare skal komme med et helt genialt forslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #21 Skrevet 25. juni 2007 PS Jeg er redd Leander navnet er en flopp... Det viser seg at en kompis av min mann sin gutt skal hete Elias, selv om han ikke er født enda. Mannen min vil ikke kalle han det pga det! Selv om han liker Elias best. Og jeg sa Alias før jeg visste at de vurderte de, men det hjelper ikket:) Og mannen syntes Aleksander blir litt langt da vi har som sagt et langt etternavn.... Hva gjør jeg???????? Hvor er det geniale forslaget??? HI
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. juni 2007 #22 Skrevet 25. juni 2007 hva m å ha noah som andrenavn? sikkert ikke enklere det men:)måtte le nå
Bianca83 Skrevet 25. juni 2007 #23 Skrevet 25. juni 2007 Svigerinna mi har allerede funnet opp navn til sine barn som hun skal ha om noen år. DEn ene (hvis hun får gutt da) skal hete Noah Tobias. Det syns jeg er fint :-) Et forslag hvertfall :-)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. juni 2007 #24 Skrevet 25. juni 2007 noah nathaniel noah emanuel .....puff, er sååååååå lite kreativ på denne fronten....en grunn til at vi har enkle navn med få bokstaver:)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. juni 2007 #25 Skrevet 25. juni 2007 noah william .........sen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå