Gå til innhold

Hvor ofte avføring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på litt over 2 uker spiser ca 10 ganger i døgnet. 7-8 av måltidene er mm, mens 2-3 er mme... Kan han da bli plaget av "forstoppelse"? Han pleier å ha en del bæsjebleier i løpet av døgnet, men ser også at han ofte presser og presser til han nesten mister pusten, men det kommer ingenting..

Har han vondt i magen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt, dytt, dytt litt til*

Skrevet

Hvis han pleier å bæsje flere ganger i døgnet så er han jo ikke forstoppet. Kanskje det er luft han prøver å presse ut? Hvis han har vondt i magen så vil han trolig gråte, gjør han det når han presser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...