Hiv o'hoi Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Gutten min på litt over 2 uker spiser ca 10 ganger i døgnet. 7-8 av måltidene er mm, mens 2-3 er mme... Kan han da bli plaget av "forstoppelse"? Han pleier å ha en del bæsjebleier i løpet av døgnet, men ser også at han ofte presser og presser til han nesten mister pusten, men det kommer ingenting.. Har han vondt i magen da?
Mille** Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Hvis han pleier å bæsje flere ganger i døgnet så er han jo ikke forstoppet. Kanskje det er luft han prøver å presse ut? Hvis han har vondt i magen så vil han trolig gråte, gjør han det når han presser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå