Gå til innhold

Galne galne samboeren min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Midt på natten har han fått det for seg at han skal på joggetur. Så nå er han ute på tur og trimmer seg opp litt... hehe, må bare le jeg. var nå også et tidspunkt å jogge på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. såpass.. kl 1 faktisk.. hadde sitt rart på han viss eg hadde vore ute å kjørt å møtt han.. hihi..

Skrevet

hehe ja hadde nok sett litt rart på han jeg også... =P jaja, bra han vil holde seg sterk og sprek for meg da =) i dag har han vært flink arbeidskar og bygget platting sammen med broren sin. mens jeg satt i solstolen og spiste sjokolade... =P makan til kvinnfolk jeg er da... hehe... uff, stakkars svogeren min skadet seg også. de skulle løfte opp plattingen for å fikse noe greier og så tok vinden plattingen! svogeren min måtte jo bare løpe til siden for å ikke få den over seg, men han fikk den oppå foten da, og klarte ikke å gå i det hele tatt. hele foten var blå jo... uff, blir helt skremt av slikt jeg!

Skrevet

høyres bra ut det ;) solstol å sjokolade .:D hehe..

oi, måtte han til lege med foten? til røntgen..

eller går det bedre..

ja, ein skvetter litt til når sånt skjer...

Skrevet

han skulle se det an til i morgen og gå til lege hvis han ikke var blitt bedre. han har heldigvis fri i morgen da.. samboeren hans har termin om 5 uker da, hehe var vel rett før fødselen startet der så bekymret som hun ble... uff, håper ikke han har brukket noe. stakkars mannen har nettopp vært i bilulykke også. ikke noe kjekt når de skader seg hele tiden...

Skrevet

off, stakkars, det må være drit vondt!! håper det ikke er noe alvorligt da, at det går fort over..

Skrevet

jepp, vi får håpe det! der kom sambo hjem også, utslitt stakkars...

Skrevet

hehe.. han sover vell godt i natt han da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...